شهری

هواشناسی خراسان رضوی: باران در راه است

کد خبر : 52861

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: رگبارهای پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید برای این استان از امشب تا پایان وقت فردا (شنبه) پیش‌بینی شده است.

به گزارش صبح مشهد، محمد غیوری خواه روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نواحی شمال غرب و ارتفاعات استان خراسان رضوی طی روزهای جمعه و شنبه بویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب با رگبارهای پراکنده توام با رعد و برق و وزش باد شدید همراه است، میزان بارش در روز شنبه تا حدی نسبت به روز قبل بیشتر خواهد شد.

وی بیان کرد: طی این مدت در نواحی شرقی و بادخیز خراسان رضوی شاهد افزایش سرعت باد خواهیم بود، بروز گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و ورود خسارت بویژه طی ساعات بعد از ظهر دور از انتظار نیست.

این کارشناس در خصوص افزایش دمای هوا گفت: طی هفته آینده شاهد ماندگاری هوای گرم در سطح استان خراسان رضوی خواهیم بود اما دمای هوا افزایش چندانی ندارد.

غیوری خواه خاطر نشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با ۱۲ درجه بالای صفر خنکترین و سرخس با ۴۰ درجه بالای صفر گرمترین نقاط خراسان رضوی خواهند بود، دمای مشهد نیز بین ۲۰ تا ۳۵ درجه متغیر بوده و سرعت باد در سبزوار به ۴۷ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن