شهری

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد:

جشنواره «ریحان شهر» ادامه خواهد داشت

کد خبر : 52727

جشنواره تفریحی ورزشی ریحان شهر ویژه دختران و بانوان مشهدی در بوستان بانوان ریحانه در ۱۴۰۲ آغاز شده و در سال‌های بعد ادامه خواهد داشت.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ستاد خبری «ریحان شهر»: رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد ضمن بازدید از نخستین جشنواره تفریحی ورزشی «ریحان شهر» اظهار کرد: بانوان با تاکید بر دختران نوجوان و جوان یکی از مخاطبان ویژه در برنامه‌های طراحی شده در سازمان هستند.

حسن باغگلی افزود: باور ما این است هرچقدر فضاهای اختصاصی خانم‌ها بر مبنای نیازها، علایق و استعدادهایشان در شهر افزایش یابد کمک به احساس امنیت و نشاط بیشتر بانوان در شهر خواهد بود.

باغگلی با ابراز این مطلب که افزایش زیرساخت های کمی و فنی و توسعه فعالیت های کیفی ویژه بانوان از جمله اهداف سازمان در رویدادها و مناسبت های فرهنگی است افزود: رویداد «ریحان شهر» نیز که در ظرفیتی مانند بوستان بانوان ریحانه طراحی شده است در راستای این هدف است که در سال های بعد نیز این جشنواره ادامه خواهد داشت.

گفتنی است نخستین جشنواره تفریحی ورزشی «ریحان شهر» ویژه دختران و بانوان مشهدی در بوستان بانوان ریحانه از ۲۸اردیبهشت لغایت ۴خردادماه ۱۴۰۲ با مشارکت ۲۷ارگان و سازمان دولتی و نهادهای مردمی در حال برگزاری است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن