اسلاید شوشهری

کمک رسانی سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد در پاکسازی معابر شهری شهر کلات

کد خبر : 48141

درپی وقوع سیل و سیلاب اخیر در شهر کلات، سازمان مپ شهرداری مشهد جهت کمک رسانی به پاکسازی معابر شهری این شهر ،ماشین آلات وتعدادی از همکاران خود را اعزام نمود.

به گزارش صبح مشهد، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد در این خصوص تصریح کرد: با توجه به بارش های چند روز گذشته و وقوع سیل و سیلاب در شهر تاریخی کلات ،سازمان مپ شهرداری مشهد بنا به درخواست شهرداری شهر کلات ماشین آلات تخصصی و تعدادی از همکاران خود را جهت کمک در امر بهسازی معابر شهری و بهسازی مسیر سیلاب اعزام نمود .

مهندس مسعود رضوی در ادامه افزود: ما همواره در مجموعه شهرداری مشهد وظیفه اجتماعی خود می دانیم که در هنگام وقوع بحران در امر کمک رسانی در خط مقدم باشیم و از هیچ کمکی در این راستا دریغ نکنیم .لذا به محض اطلاع تعدادی از همکاران به همراه ماشین آلات این سازمان به منظور کمک رسانی به شهر کلات اعزام گردید . این سازمان با توجه به داشتن ماشین آلات تخصصی در حوزه مدیریت پسماند وخدمات شهری از جمله ماشین آلات رفت وروب -فضای سبز -عمرانی – حمل پسماند و متفرقه در موارد بحران به کمک شهرهاوشهرستان های اطراف وحتی خارج استان نیز کمک رسانی می نماید .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن