استانیاسلاید شو

همیار محیط بان و فداکار خدمت در خواف درگذشت

کد خبر : 43510

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت:عبدالاحد سربوزی همیاردلسوز و فداکار محیط زیست ساکن شهرستان خواف به علت شدت جراحات ، دار فانی را وداع گفت .

به گزارش صبح مشهد، تورج همتی در گفتگو با خبرنگار ما گفت : همیارمحیط بان سربوزی، همیار بسیار فعالی بود و بسیار جسورانه و قوی کار می‌کرد؛ این همیارمحیط‌بان در روز جمعه ۱۲ آذر ماه سال جاری، در منطقه حفاظت شده سیرخون ، در حین گشت و کنترل و پایش منطقه و در تعقیب و پیگیری متجاوزان به حریم محیط زیست ، پس از پرت شدن از موتور سیکلت بدلیل ناهمواری های منطقه، مورد حادثه قرار گرفت و در بیمارستان بستری شد .

این مقام مسئول در ادامه افزود : در ساعات اولیه حادثه دستور ویژه برای رسیدگی به این همیار مصدوم صادر شد و وی به بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان تربت حیدریه منتقل و مورد مراقبت های ویژه قرار گرفت .

نهایتا” ساعاتی پیش در کمال تاسف و با اندوه فراوان باخبر شدیم این همیار عزیز و پرتلاش دار فانی را وداع گفته و قلب این حافظ محیط زیست برای همیشه از تپیدن ایستاد .

تورج همتی بیان داشت : عبدالاحد سربوزی که نمادی از تبلور فرهنگ ایثار و فداکاری بود ، از سال ۹۳ به صورت همیار محیط بان در منطقه سیرخون خواف در راه حفاظت از سرمایه های طبیعی محیط زیست از هیچ تلاشی دریغ نداشت و درمواجهه با حیات وحش بسیار دلسوز و بدون هیچ واهمه‌ای در کنار محیط‌ بانان به حفاظت از سرمایه های طبیعی و ارزشمند الهی کمک می‌ کرد.

وی گفت: جامعه محیط زیست کشور و خراسان رضوی از شنیدن این خبر متأثر و متالم شده و این ضایعه اندوهبار را خدمت خانواده سربوزی تسلیت عرض می‌نماید.ِ

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت : زمان تشییع و خاکسپاری متعاقبا” اعلام خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن