پایتخت فرهنگ اسلامی

آیت‌الله علم‌الهدی: جمهوری اسلامی بزرگترین مانع در مسیر استکبار است

کد خبر : 51975

امام جمعه مشهد گفت: جمهوری اسلامی بزرگترین مانع و سنگلاخ در مسیر استکبار جهانی است، همه تلاش دشمن بر این است که هویت جامعه از دست برود و نظام دینی در ایران حاکم نباشد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد افزود: مردم باید با تدبیر، با هوشیاری، با فهم و بصیرت انقلابی برای حفظ دینداری به میدان بیایند،در طول تاریخ هر زمان مردم به میدان آمده‌اند، گره‌ها باز شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به دیدار اخیر جمعی از کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در موضوع حجاب، تکلیف بی‌حجابی را روشن کردند و اعلام کردند که بی حجابی هم «حرام سیاسی» و هم «حرام دینی» است.

آیت الله علم الهدی بیان داشت: پیش از انقلاب و در دوران ستمشاهی، بی‌حجابی در کشور یک امر مرسوم بود، امروز با این همه شهید و ایثارگری شرایطی به وجود آمده است که مردم دین‌ستیزی را تحمل نمی‌کنند.

وی ادامه داد: نهی از منکر یک واجب شرعی است اما باید با برنامه اجرا شود، این فریضه زمانی مؤثر است که انسانی را به راه راست بازگرداند، نباید طوری نهی از منکر کرد که بیشتر بر بغض و کینه فرد گناهکار بیفزاید و او را بیش‌ از پیش از حق و حقیقت دور کند.

امام جمعه مشهد در بخشی از سخنانش گفت: جنایات وحشیانه ای که این روزها از صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی رخ داد، در تاریخ سلطه شیطانی صهیونیسم بر سرزمین مقدس فلسطین بی‌سابقه بوده است و امیدواریم مردم در روز قدس پاسخ دندان‌شکنی به این جنایت‌ها بدهند.

وی ادامه داد: بدبختی صهیونیست‌ این است که نقطه پایانی وجود آنها فرا رسیده است، بنابراین آنها به دست و پا افتاده‌اند تا به هر ترتیب، این نقطه پایان را به تأخیر بیندازند.

آیت الله علم الهدی بیان داشت: اینکه رژیم صهیونیستی به نمازگزاران و بندگان در حال اعتکاف خدا تهاجم کند و اینها را مورد حمله و تجاوز قرار دهد، سکوت مجامع بین‌المللی در برابر مجموعه این جنایت‌ها و نابکاری هایی است که این رژیم شیطانی در طول دوران خود انجام داده است.

وی همچنین در بخشی از سخنانش با اشاره به نامگذاری امسال و توجه جدی به مهار تورم و رشد تولید هم گفت: اگر تولید رشد کرد و نقدینگی جامعه و سرمایه‌ها به سمت تولید هدایت شد، دیگر عرصه‌ای برای رشد تورم باقی نمی‌ماند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن