ورزشی

رییس هیات گلف خراسان رضوی

آمادگی میزبانی مسابقات مینی گلف کشور را داریم

کد خبر : 38106

فرهاد مرتضوی نژاد صبح دیروز ۱۷ بهمن ماه و همزمان با برگزاری مسابقات مینی گلف ویژه گرامیداشت دهه فجر با مناسب شمردن شرایط و امکانات رشته ورزشی مینی گلف در مشهد افزود: با پیشبینی های صورت گرفته،تلاش هیات گلف خراسان رضوی و همراهی های ارزشمند مسئولین استان آمادگی میزبانی مسابقات مینی گلف کشور را داریم .

به گزارش صبح مشهد، رییس هیات گلف استان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه بازیکنان حرفه ای ، مستعد و خوبی در مشهد و استان داریم گفت : ورزشکاران خراسان رضوی با پشتکار و تمرین های منظم با حضور در دوره های مختلف مسابقات کشوری از جمله جام سلامت ،به خوبی درخشیده و مقام های خوبی کسب نموده اند.

وی همچنین با اعلام اینکه در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد، زمینی به مساحت ۸ هکتار جانمایی شده تا پس از تکمیل در اختیار بازکنان،متخصصان و علاقمندان ورزش گلف قرار گیرد تاکید کرد : علاوه بر زمین بزرگ گلف ثامن،با کمک بخش خصوصی زمینی را از مجموعه ورزشی شهد بهشتی در اختیار گرفته ایم که پس از تکمیل مراحل فنی و افزودن امکانات تخصصی آماده راه اندازی است .

احسان سمیعی دبیر هیات گلف خراسان رضوی با حضور در محل برگزاری در خصوص این دوره از مسابقات در محل زمین های مینیاتوری مینی گلف پارک ملت مشهد با بیان اینکه مجموعه مینی گلف شامل ۱۸ زمین است که در سال ۱۳۴۳ و همزمان با تاسیس پارک ملت مشهد طراحی و ساخته و درسال ۱۳۹۳ به طور کامل بازسازی شده افزوده : صبح امروز ۲۴ بازیکن در قالب ۴ تیم ۶ نفره و طی دو دورکامل در ۱۸ زمین با هم به رقابت پرداخته اند .

سمیعی با قدردانی از مسئولین شهرداری منطه ۱۱ مشهد ابراز امیدواری کرد :با توجه به علاقمندان فراوان و پیگیر این رشته ورزشی و همچنین استقرار این مجموعه زمین ها در بوستان ملت ، شهرداری مشهد همکاری لازم به منظور ترمیم چمن زمین ها،تامین روشنایی و پیشبینی فضایی مسقف برای استقرار بازیکنان با هیات گلف استان داشته باشد .

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرداختن به ورزش گلف نیازمند صرف هزینه های زیادی است گفت : علی رغم تصور بسیاری از خانواده ها، مینی گلف از بسیاری از ورزش ها از جمله دوچرخه سواری بسیار کم هزینه تر است و همینطور که می بینید هر بازیکن با یک توپ و یک پاتر و بدون نیاز به هیچ هزینه ی دیگری به این رشته بپردازند.

شایان ذکر است در این دوره از مسابقات ویژه گرامیداشت دهه فجر، آقایان حامد عقیلی ، علی عرفاتیان و علی علوی به ترتیب اول تا سوم شدند .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن