شهری

استاندار خراسان رضوی:

مهم‌ترین ایستگاه استقبال از زائر مشهد در ورودی نیشابور قرار دارد

کد خبر : 51525

مهم ترین ایستگاه استقبال از زائر در منطقه۷ که ابتدای ورودی نیشابور است قرار دارد.

به گزارش صبح مشهد، استاندار خراسان رضوی در بازدید از ایستگاه استقبال از زائر منطقه۷ با بیان این مطلب گفت: از امروز شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ به‌صورت عملی خدمت‌رسانی به زائران حرم مطهر رضوی در شهر مشهد آغاز شده است و همه دستگاه‌ها با حداکثر توان و ظرفیتی که در اختیار داشته‌اند آماده خدمت به زائران هستند.

یعقوبعلی نظری به اهمیت کارکرد ایستگاه‌های استقبال از زائر در مشهد اشاره کرد و افزود:ایستگاه استقبال از زائر که در ابتدای ورودی نیشابور قرار دارد از مهم‌ترین پایگاه‌های استقبال از زائر در مشهد است که باید به بهترین شکل ممکن خدمات دهی به زائران داشته باشد.

نظری با عنوان این مطلب که همه دستگاه‌ها باید تلاش کنند میزبانی شایسته‌ای برای زائران داشته باشند اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود باتوجه به شرایطی که امسال داریم و خوشبختانه کرونا تا حد زیادی کنترل شده است و مناسبت‌های دینی در ماه شعبان و فشردگی وقت باتوجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، دلیلی است که زائرین بیشتری امسال به مشهد سفر خواهند کرد.

وی گفت: نیروهای امنیتی و انتظامی تمام تلاش خود را دارند که در مسیرها و پیرامون حرم مطهر رضوی از نظر امنیتی بتوانیم به زائران خدمت‌رسانی کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن