اقتصادی

خراسان رضوی در جایگاه نخست ثبت اشتغال طی سال ۱۴۰۱

کد خبر : 51696

معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از کسب جایگاه نخست ثبت اشتغال در سال ۱۴۰۱ توسط این اداره کل خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی احمد دیناری امروز سه‌شنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۱ با اعلام این خبر افزود: تعداد تعهد ایجاد اشتغال اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی طی سال جاری ۲ هزار و ۸۵۲ نفر بوده که تا ۱۵ بهمن ماه سال جاری به صورت ۱۰۰ درصدی محقق شده است.

معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: تعداد هزار و ۶۳۲ نفر نیز در سامانه رصد اشتغال کشور مازاد ثبت داشته ایم.

دیناری تصریح کرد: با احتساب اشتغال مازاد، تعداد کل اشتغال ایجاد و ثبت شده به ۴۴۸۵ نفر رسیده و ۱۵۷ درصد رشد داشته است که از این نظر و در بین ادارات کل میراث فرهنگی دارای تعهد ثبت اشتغال بالای هزار نفر، جایگاه نخست را در سال ۱۴۰۱ به خود اختصاص داده ایم.

او یادآور شد: اشتغال ثبت شده مربوط به بهره‌برداری پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری، صنایع‌دستی و جذب نیروی انسانی جدید توسط تاسیسات گردشگری در حال فعالیت در پسا کرونا بوده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن