اسلاید شوشهری

نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس عنوان کرد؛

لزوم رعایت اخلاق همسایه‌داری درراستای ارتقای روابط انسانی

کد خبر : 43326

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: رعایت اخلاق اجتماعی و اخلاق همسایه‌داری نقش مهمی در راستای ارتقای سطح روابط انسان‌ها با یکدیگر داشته و باید در این زمینه اهتمام بیشتری صورت گیرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، مهدی ناصحی با اشاره به طرح «هم‌سایگی ایمن» که به همت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در حال اجراست، اظهار کرد: با تغییر سبک شهرنشینی و سکونت مردم در آپارتمان‌ها، توسعه ارتباطات اجتماعی یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید به آن توجه شود.

وی ادامه داد: از آنجا که حضور در مجتمع‌های مسکونی و آپارتمان‌‎ها، اقتضائات خاص خود را دارد، باید در جامعه فرهنگ مدارا، گذشت، ایثار و روابط حسنه ارتقا پیدا کند تا مردم، زندگی همراه با آرامشی داشته باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد نیز در همین راستا طرح «هم‌سایگی ایمن» را برنامه ریزی کرده و نقاطی را در ابتدا به عنوان پایلوت درنظر گرفته است.

ناصحی اضافه کرد: امیدوارم با توسعه این طرح در اکثر مجتمع‌ها و آپارتمان‌ها شاهد ارتقای سطح اخلاق اجتماعی و همچنین ایمنی در مواجه با حوادث باشیم.
وی در رابطه با بحث ایمنی در ساختمان‌ها نیز عنوان کرد: مقاوم سازی و ایمنی ساختمان‌ها یکی از مباحث مهم ما در شورای ششم است؛ در این رابطه ما در کمیسیون شهرسازی بحث‌های متعددی نسبت به منظر و سیمای شهری و همچنین نسبت به ارتقای سطح ایمنی در ساختمان داریم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس افزود: ما در شورای ششم به دنبال آن هستیم که یک نظام جامع برای ارتقای سطح امنیت و ایمنی ساختمان‌ها پیش بینی کنیم تا شاهد ایجاد شرایطی بهتر در شهر باشیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن