ورزشی

معرفی نفرات برتر مسابقات کراسفیت قهرمانی خراسان رضوی

کد خبر : 51519

نفرات برتر مسابقات کراسفیت قهرمانی خراسان رضوی جهت شرکت در رقابتهای قهرمانی کشور معرفی شدند .

به گزارش صبح مشهد،  محسن اسدی رییس انجمن کراس فیت خراسان رضوی در حاشیه برگزاری این مسابقات گفت : در این مسابقات ۲۲۱ ورزشکار آقا و خانم در سطوح آماتور ،نیمه حرفه‌ای و حرفه ای و با در نظر گرفتن گروه بندی سنی ویژه بخش مبتدی و نیمه حرفه ای ۱۱ و ۱۲ اسفند ماه در باشگاه های یکان۱،یکان ۳ و سالن تمرینات هیأت وزنه برداری استان با هم رقابت کردند .

وی افزود : در این مسابقات ۱۲ رویداد در بخش آقایان و ۷ رویداد در بخش بانوان در نظر گرفته شد که در بخش آقایان بیشتر از ۴۵٠ رقابت و در بخش بانوان بیشتر از ٢۵٠ رقابت برگزار شد .

رییس کمیته کراس فیت خراسان رضوی اظهار داشت : در پایان مسابقات و در بخش حرفه ای آقایان به ترتیب الیاس حکیمی و حمید یحیی زاده حائز رتبه های اول و دوم شدند و همچنین آقایان حسن قاسم آبادی و مهران فیاضی رتبه سوم مشترک را از آن خود کردند .

اسدی ادامه داد : در بخش بانوان خانم ها مهسا دهقان ، زهرا بهرامی راد و حانیه حسینی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

وی همچنین خاطر نشان کرد : نتایج دقیق تمامی سطوح و بخش بندی ها ، نتایج تیمی و عملکرد مربیان هم بررسی و رتبه بندی توسط پایگاه های اطلاع رسانی انجمن کراسفیت خراسان رضوی و هیأت وزنه برداری خراسان رضوی متعاقبا اعلام میشود.

رییس کمیته کراس فیت خراسان رضوی تصریح کرد : این رقابت ها با همکاری گسترده باشگاه ها و مربیان برتر استان و با حمایت آرنا صنعت خراسان و مجموعه های ورزشی یکان مشهد و هیأت وزنه برداری استان برگزار شد که حضور گسترده ورزشکاران نیشابور در بخش آقایان از نکات حائز اهمیت این دوره از رقابت ها بود.

اسدی اضافه کرد: نفرات برتر این رقابت ها در قالب تیم کراس فیت خراسان رضوی در تاریخ ۱۷ لغایت ۱۹ اسفند جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی تهران اعزام خواهند شد .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن