استانیورزشی

دبیر هیات سه گانه استان خبر داد: خراسان رضوی در رتبه پنجم کشوری هیأت های سه گانه ورزشی قرار گرفت

کد خبر : 16391

دبیر هیات سه گانه خراسان رضوی از کسب رتبه پنجم کشوری در بین ٣٢ استان کشور خبرداد و تاکید کرد، این در حالیست که در ارزیابی سال گذشته فدراسیون سه گانه ج ا ا هیات استانمان رتبه ۱٩ کشور را دارا بود.

به گزارش صبح مشهد، مجتبی جاودانى با بیان این که هیات سه گانه استان خراسان رضوی در رتبه بندی فدراسیون سه گانه جمهوری اسلامی ایران رده پنجم کشور را در بین ٣٢ هیات استانی به خود اختصاص داد، افزود: این در حالیست که در اخرین رتبه بندی فدراسیون این هیات در رده ۱٩ کشور قرار داشت.
وی خاطر نشان ساخت : برنامه های مدون و مؤثری همچون برگزاری لیگ دوگانه، قهرمانی استان بانوان و آقایان ، اعزام تیم به مسابقات قهرمانی کشور در تمامی رده ها و برگزاری تستهای استعدادیابی و برنامه های همگانی و همت اعضای محترم هیات از جمله مواردی بود که باعث کسب این افتخار شد
جاودانى تاکید کرد : انشالله در سال پیش رو برای رسیدن به رتبه های اول کشور و راه یابی به تیم ملی تمام تلاشمان را خواهیم نمود.
گفتنی است، از برنامه های در دست اقدام این هیات میزبانی مسابقات قهرمانی کشور نونهالان و نوجوانان در اواخر تیرماه و در شهر جدید گلبهار، شرکت در مسابقات لیگ دوگانه بانوان کشور،آغاز مسابقات لیگ دوگانه آقایان و برگزاری برنامه های استعدادیابی و همگانی خواهد بود.

رشته سه گانه که سالها در استانمان رو به فراموشی رفته بود با سرعت به سمت جلو و رسیدن به جایگاه واقعی خراسان رضوی در کشور در حال حرکت است و انشالله در آینده خبرهای خوبی از سه گانه استانمان منتشر خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن