ورزشی

رییس هیات بسکتبال مشهد مطرح کرد:

حاشیه شهر را استعدادیابی خواهیم کرد/ هدف ما جوان پروری است

کد خبر : 51477

رییس هیات بسکتبال مشهد در نشست خبری با اصحاب رسانه از جوانپروری و حمایت از بسکتبالیست های حاشیه شهر مشهد خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، صنعتگر در خصوص واگذار خانه بسکتبال استان به مشهد گفت: تفاوتی نمی کند و ما هدفمان حمایت و توسعه بسکتبال در مشهد و جذب و ترغیب جوانان و نوجوانان به ورزش و در نهایت افتخارش برای بسکتبال خراسان رضوی است و با توجه به دستور اداره کل مبنی بر واگذاری خانه بسکتبال به مشهد به دلیل پرداخت نکردن اجاره بها سالن این اقدام صورت گرفت اما بنا به تصمییم که گرفته شد تمام مسابقلات لیگ استان همچنان در این سالن برگزار خواهد شد.

وی در خصوص بدهی هیات استان گفت: مبلغی حدود ۴۴۸ میلیون تومان می باشد که از این مبلغ فقط ۱۵۰ میلیون پرداخت شده است البته رییس هیات استان در این باره گزارش و توضیحاتی برای اداره کل ارسال کرده است.

رییس هیات بسکتبال مشهددر باره کارنامه موفق هیات مشهد اظهار داشت: هیات بسکتبال مشهد طی ۵ماه گذشته مسابقات پیش کسوتان با حضور ۳۲ تیم با حمایت شهردرای مشهد برگزرا کرد،اولین جشنواره مینی بسکتبال دختران و پسران را با حضور ۵۵۵ تیم برگزار کردیم برگزاری دروه های اموزش داوری و مربی گری و همچنین با همکاری آموزش و پرورش ناحیه ۲مرحله شناسایی و ا ستعداد یابی را انجام دادیم و بزودی جشن اختتامیه مسابقات مینی بسکتبال را در خانه هیات برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به این که هدف اصلی من توسعه ورزش بسکتبال در حاشیه شهر است چون معتقدیم ورزشکار با شرایط سخت آبدیده می شود و در نهایت در ورزش رشد می کند و ما از این ظرفیت و پتانسیل بنا سد رد جهت توسعه بسکتبال به نحو شایسته بهره ببریم.

وی در باره جذب اسپانسر و حمایت مالی صنایع گفت: مذاکراتی با شهرک صنعتی توس با حمایت معاونت استانداری صورت گرفته و امیدواریم رد سال آینده مسابقات لیگ باشگاهی را در سطوح متخلف سنی راه اندازی و برگزار کنیم .

صنعتگر با اشاره به فعالیت ۴باشگاه رسمی در مشهدگفت: در صدد تقویت و توسعه مدارس و آکادمی بسکتبتال در مشهد هستیم البته نیم نگاهی هم برای استفاده از تجربیات و دانش سایر استان ها برای برنامه ریزی پایه ای در بسکتبال داریم.

وی در خصوص توسعه و تقویت بسکتبال بانوان تصریح کردک تمام فعالیت های که هیات مشهدبرای آقایان در نظر گرفته در امتداد همین فعالیت ها بسکتبال بانوان را زیر نظر داشته و تقویت می کند.

صنعتگر به مشکلات اداری هیات اشاره کرد و گفتک فقط ار مدیران سابق هیات بسکتبال مشهد یک مهر و یک دسته چک به اضافه مبالغ هنگفتی بدهی دریافت کردم و براساس \ی گیری های صورت گرفته مشخص شد اعتبار مسابقات جامرمضان سال گذشته را شهردرای به حساب هیات واریز کرده اما صورت برداری وحسابرسی صورت نگرفته است .

رییس هیات بسکتبال مشهد جوانگرایی ف توجه به زیر ساخت ها و توقیت سخت افزاری هیات و همچنین پرورش نیروهای جوان در بدنه داوری و مربی گری از جمله اهداف بلند مدت در هیات مشهد است که امیدورایم با حمایت پیش کسوتان و دل سوزان خانواده بسکتبال به این مهم دست یابیم.

وی با اشاره به تقویت وتوسعه رقابت های آموزشگاهی و تقدیر از بزرگان خانواده بسکتبال مشهد یاداور شد: در اینده نزدیک مراسم تقدیر و تجلیل از قهرمانان و مادال اوران بسکتبال مشهد را برگزار و همچنین طی مراسمی از زحمات پیش کسوتان تجلیل به عمل خواهد آمد.در پایان این نشست با معرفی اعضای هیات رییسه بسکتبال مشهد از حاضران در جلسه تقدیر و قدر دانی به عمل آمد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن