استانی

ثبت نام ۶۱ داوطلب شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی طی روز دوم

کد خبر : 25931

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: ۶۲ داوطلب شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان طی روز دوم با مراجعه به ۱۲ حوزه انتخابیه ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۶۱ ثبت نام قطعی شده است.

به گزارش صبح مشهد، حسن جعفری با اعلام این خبر اظهار کرد: فرآیند ثبت نام داوطلبان شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ساعت ۸ صبح ۱۰ آذرماه در ۱۲ حوزه انتخابیه آغاز شد و در مجموع با احتساب ثبت نام های روز نخست، ۱۱۹ نفر در دو روز گذشته نام نویسی کرده اند.
وی افزود: از مجموع ثبت نام های انجام گرفته، ۱۱۵ مورد نهایی شده و ۴ نفر مورد هم درحال تکمیل ثبت نام و طی فرآیندهای قانونی هستند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: از مجموع داوطلبان ثبت نام شده در روز دوم، تعداد ۵۱ نفر مرد و ۱۱ نفر زن هستند که ۹ نفر از بانوان در حوزه انتخابیه مشهد و کلات، یک نفر در حوزه انتخابیه سبزوار، جوین، جغتای، داورزن و خوشاب و یک نفر هم از حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن و خلیل آباد ثبت نام کرده اند.

وی میانگین سنی داوطلبان در روز دوم را ۴۱ سال اعلام کرد و گفت: جوان ترین داوطلب ۳۰ ساله و مسن ترین آن ها ۷۰ ساله بوده است.
جعفری خاطرنشان کرد: از مجموع داوطلبان روز دوم، ۱۶ نفر کارمند، ۱۱ نفر فرهنگی، ۷ نفر شغل آزاد، ۶ نفر بازنشسته، یک نفر روحانی و ۲۱ نفر دارای سایر مشاغل بوده اند.
لازم به ذکر است، از ۵۷ نفر متقاضی ثبت نام در روز اول، تعداد ۵۴ نفر به صورت قطعی ثبت نام و ۳ نفر به روز بعد موکول شد که ثبت نام آن ها کامل شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن