اخبار مهم

آدمکشی مرد قصاب درون خودرو!

کد خبر : 51364

جوان ۳۴ ساله ای که با همدستی یکی از دوستانش شاگرد مجرد یکی از بنگاه های املاک را به قتل رسانده و جسد او را در بیابان های انتهای منطقه الهیه مشهد رها کرده بود روز گذشته با تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شد و به ارتکاب جنایت با انگیزه ظن به «ارتباط سیاه» اعتراف کرد.

به گزارش اختصاصی روزنامه خراسان، ماجرای وحشتناک این پرونده جنایی از یکم اسفند گذشته زمانی آغاز شد که مرد جوانی با شاگرد ۲۶ ساله بنگاه املاک تماس گرفت و از او خواست تا واحد آپارتمانی رهن و اجاره ای مناسبی را به او معرفی کند.

مرد ۳۳ ساله که مدعی بود مبلغ رهن را تا ۵۰ میلیون تومان می پردازد، چنین وانمود کرد که برای پرداخت اجاره نیز مشکلی ندارد. به این ترتیب امیر (شاگرد بنگاه) با مشتری خود در نزدیکی بولوار میثاق قرار گذاشت تا چند واحد آپارتمانی را به او نشان دهد. طولی نکشید که امیر سوار بر پژو ۲۰۶ سفید رنگش شد و به طرف محل قرار حرکت کرد. مرد ۳۳ ساله هم که خود را ابوالفضل معرفی کرده بود به محض مشاهده خودروی جوان بنگاه دار، در صندلی جلو نشست و شروع به احوال پرسی کرد اما هنگامی که راننده پژو قصد حرکت داشت، مشتری مذکور از وی خواست لحظاتی تامل کند تا همسرش نیز با آن ها همراه شود، اما هنوز جمله او به پایان نرسیده بود که ناگهان مردی آشنا در پژو را گشود و در صندلی عقب جا گرفت.

شاگرد ۲۶ ساله که با دیدن «علیرضا» به شدت تعجب کرده بود، خیلی خونسرد به احوال پرسی با او پرداخت چرا که امیر مدتی با رومینا (همسر علیرضا) در بنگاه املاک همکار بود و او را می شناخت. از مدتی قبل هم علیرضا (مرد ۳۴ ساله قصاب) که به خاطر سوء ظن به «ارتباط سیاه همسرش» با مردی غریبه، به وی مشکوک شده بود، اخم هایش را در هم کشید و از «امیر» خواست به سمت بزرگراه حرکت کند. وقتی «امیر» تلاش کرد تا به «علیرضا» اثبات کند که در ظن سیاه خود دچار اشتباه شده است، گفت وگوهای خصمانه بین آن ها در حالی شدت گرفت که «امیر» خودرو را در حاشیه بزرگراه متوقف کرده بود.این گفت وگوها حدود ۴۵ دقیقه طول کشید و به ناگاه مرد ۳۴ ساله که در صندلی عقب با چهره ای خشمگین و برافروخته سخن می گفت، کارد قصابی را بیرون کشید و ضربه ای به ران پای راننده ۲۶ ساله زد و سپس ضربه دیگری را به دست چپ وی فرود آورد. او در همین حال گوشی راننده مجرد را نیز گرفت و در حالی که پیامک ها و تصاویر داخل گوشی را نگاه می کرد با صدایی خشم آلود، گردن امیر را گرفت و با کمک ابوالفضل، پیکر زخمی و خون آلود او را از میان دو صندلی به عقب کشید به طوری که صندلی و در خودرو رنگ خون گرفت.

در این هنگام همدست علیرضا که خود را مشتری رهن و اجاره منزل معرفی کرده بود پشت فرمان پژو ۲۰۶ نشست و آن ها به طرف انتهای بولوار مجیدیه حرکت کردند. وقتی خودرو در کنار کالی متوقف شد که درون زمین های کشاورزی مسیر اتصال جاده ای به طرقبه شاندیز قرار داشت، علیرضا آخرین ضربه کاری را با کارد وحشتناک بر گردن «امیر» فرود آورد و سپس پیکر زخمی او را از داخل خودرو به درون کال انداخت.

دقایقی بعد عاملان این حادثه هولناک با شکستن گوشی تلفن همراه «امیر» به طرف منطقه قاسم آباد به راه افتادند و پژوی خون آلود را در یکی از خیابان های فرعی بولوار ادیب رها کردند و از محل گریختند.

گزارش اختصاصی روزنامه خراسان حاکی است از سوی دیگر خانواده امیر که مانند همیشه منتظر فرزندشان بودند، با نگرانی به وی زنگ می زدند اما نتیجه ای نمی گرفتند. آن ها روز بعد هم به هر جایی که احتمال حضور فرزندشان وجود داشت، سرزدند ولی تلاش هایشان برای یافتن «امیر» بی فایده بود تا این که روز بعد از این ماجرا، پدر امیر با مراجعه به پلیس، گم شدن پسر ۲۶ ساله اش را اطلاع داد.همزمان با ارسال پرونده مذکور به پلیس آگاهی خراسان رضوی، گروهی از کارآگاهان اداره جنایی با نظارت مستقیم سرهنگ مهدی سلطانیان (رئیس اداره جنایی آگاهی) ماموریت یافتند تا ماجرای گم شدن شاگرد بنگاه املاک را پیگیری کنند.

بنابر این گزارش، درحالی که رصدهای اطلاعاتی با بازبینی دوربین های مدار بسته در اطراف محل کار وی ادامه داشت ناگهان روز یک شنبه گذشته شهروندی در تماس با پلیس ۱۱۰، از رها شدن بدون صاحب یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ سفید رنگ در حاشیه یکی از خیابان های بولوار ادیب خبر داد. با دریافت این خبر بی درنگ ماموران انتظامی به بررسی موضوع پرداختند و با مشاهده شماره پلاک و همچنین آثار زیادی از خون های ریخته شده در کف خودرو، متوجه شدند که در برابر یک پرونده جنایی قرار گرفته اند. طولی نکشید که ماجرای مذکور به قاضی ویژه قتل عمد مشهد گزارش شد و دقایقی بعد قاضی دکتر صادق صفری، دستورهای ویژه ای را برای ردیابی عامل یا عاملان رها کردن خودرو در منطقه یاد شده صادر کرد.

به گزارش اختصاصی روزنامه خراسان، این گونه بود که پرونده پیچیده جنایی روی میز قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گشوده شد و گروهی تخصصی از کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ ولی نجفی (رئیس دایره قتل عمد آگاهی) تحقیقات گسترده ای را با کنکاش های اطلاعاتی آغاز کردند و به سرنخ هایی از جوانی رسیدند که برای آخرین بار با وی تماس گرفته و قرار گذاشته بود تا واحد آپارتمانی را رهن و اجاره کند. بر همین اساس، کارآگاهان با بهره گیری از تجربیات قاضی دکتر صفری، عازم میدان استقلال مشهد شدند و ابوالفضل را که در یکی از فروشگاه های پروتئینی مشغول کار بود، به مقر انتظامی انتقال دادند. این جوان ۳۳ ساله که با مشاهده اسناد و مدارک دقیق پلیس حیرت زده به آنان می نگریست ، به ناچار لب به اعتراف گشود و راز این جنایت را فاش کرد. او گفت: یکی از دوستانم که با یکدیگر همکار هستیم از من خواست برای گرفتن زهرچشم از فردی که مزاحم ناموسش می شود با او همکاری کنم که من هم با ترفند اجاره و رهن منزل با او قرار گذاشتم، اما نمی دانستم که او قصد کشتن آن جوان را دارد.

گزارش روزنامه خراسان حاکی است در پی اعترافات این متهم، بی درنگ گروه عملیاتی کارآگاهان راهی سوئیت اجاره ای در بولوار شهید قرنی شدند و علیرضا را نیز در آن مکان به دام انداختند. این متهم ۳۴ ساله نیز که به اتاق بازجویی های تخصصی هدایت شده بود با بیان این که شغل قصابی داردبه ارتکاب جنایت با انگیزه ظن به «ارتباط سیاه» همسرش با شاگرد بنگاه اعتراف کرد و مدعی شد که جسد را درون کالی در انتهای بولوار مجیدیه انداخته است. به این ترتیب بعدازظهر روز گذشته قاضی ویژه قتل عمد مشهد به همراه گروهی از افسران پلیس آگاهی و پزشکی قانونی،عازم بیابان های انتهای بولوار مجیدیه شد و این گونه با کشف جسد «امیر»(شاگرد ۲۶ ساله بنگاه) تحقیقات قضایی در حالی ادامه یافت که آثار ۵ ضربه کارد بر پیکر مقتول دیده می شد. بنابر گزارش روزنامه خراسان، با دستورهای محرمانه مقام قضایی، بررسی های ویژه سروان اسماعیل عظیمی مقدم (افسر پرونده) برای رازگشایی از زوایای پنهان این جنایت تکان دهنده با احضار رومینا (همسر متهم به قتل) درباره ادعاهای «ارتباط سیاه» آغاز شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن