اخبار مهم

مربی متخلف در پرونده مدرسه فوتبال مشهد بازداشت شد

کد خبر : 51095

دادستان عمومی و انقلاب خراسان رضوی گفت: یک مربی متخلف در پرونده مدرسه فوتبال مشهد بازداشت و برای یکی از مسوولان اداره ورزش و جوانان مشهد نیز قرار تامین صادر شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از دادگستری خراسان رضوی، محمدحسین درودی افزود: در پی انتشار اخبار گوناگون در خصوص رویداد تخلف در یک مدرسه فوتبال در مشهد در فضای مجازی، پرونده ای به منظور بررسی چگونگی ماجرا و صحت و سقم اخبار منتشره در دستگاه قضایی تشکیل و تحقیقات همه جانبه انجام شد، با انجام بررسی های لازم افراد دخیل در ماجرا با حضور در مرجع قضایی توضیحات و دفاعیات خود را ارائه کردند.

وی اضافه کرد: در فرآیند تحقیقات انجام شده برای ۳ نفر از خبرنگاران و یکی از مسوولان اداره ورزش و جوانان مشهد قرار تأمین قانونی صادر شد که در ادامه برای ۲ نفر از خبرنگاران و مربی این مدرسه فوتبال طی صدور قرار نظارت قضایی به مدت ۶ ماه به ترتیب از فعالیت های رسانه ای و مربیگری منع شده اند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی افزود: بر این اساس و مطابق کلیه تحقیقات انجام شده هیچ گونه سند و مدرکی مبنی بر انجام تعرض فیزیکی از سوی مربی موصوف نسبت به دانش آموزان این مدرسه فوتبال نزد دستگاه قضایی ارائه نشده و به اثبات نرسیده است.

درودی خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی در راستای حمایت از بازیکنان این مدرسه فوتبال و پیشگیری از اخلال در امور ورزشی آنها ، دستورات لازم را نسبت به مسوولان مربوطه صادر کرده تا با نظارت ویژه، آموزش های ورزشی آنان دنبال و پیگیری شود.

به گزارش ایرنا، به محض وصول گزارش‌هایی از تخلف در یکی از مدارس فوتبال در شهر مشهد، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به حراست این وزارت‌خانه دستور داد تا به موضوع رسیدگی کرده و پس از بررسی این ادعاها، در صورت صحت گزارش‌های رسیده با عامل یا عاملین این اتفاق با قاطعیت برخورد شود.

پس از دستور سجادی، اداره کل حراست ورزش و جوانان خراسان رضوی با همکاری یکی از نهادهای امنیتی در حال بررسی دقیق موضوع هستند و قرار است گزارش بررسی این ادعاها به محض تکمیل، تقدیم وزیر ورزش و مراجع ذیصلاح شود.

چندی پیش مدیر رسانه‌ای سابق تیم شهر خودرو با انتشار خبری در فضای مجازی از وقوع یک فاجعه برای فوتبال مشهد خبر داد و مدعی شد والدین ۱۵ نفر از بازیکنان این باشگاه و مدرسه فوتبال آن با مراجعه به حراست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از باشگاه و مربی‌نماهای آن به‌خاطر تعرض به فرزندانشان شکایت کرده‌اند. به گفته وی این پرونده در دادستانی مفتوح است.

۲ هزار و ۳۹۸ باشگاه دارای مجوز ورزشی در خراسان رضوی فعالیت می کنند که از این تعداد، ۹۰۲ باشگاه مختص مردان، ۷۸۴ باشگاه مختص زنان و ۷۱۲ باشگاه نیز مشترک است.

اکنون حدود ۱۸۶ هزار نفر ورزشکار به صورت سازمان یافته در عرصه ورزش خراسان رضوی فعالیت دارند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن