اقتصادی

رییس انجمن نمایشگاه های ایران تاکید کرد:

تنها ۱روز تاپایان مهلت ثبت نام شرکت در نمایشگاه اختصاصی ایران در ترکمنستان

کد خبر : 50945

رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین المللی ایران گفت: چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی ایران در ترکمنستان ۲۶ تا ۲۸ بهمن ماه در عشق آباد برگزار می‌شود و شرکت کنندگان تا ۱۷ بهمن فرصت ثبت نام در این نمایشگاه را دارند.

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد، رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین المللی ایران در ارتباط تلفنی با برنامه “سلام خبرنگار” شبکه بین المللی خبر گفت: چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان از ۲۶ تا ۲۸ بهمن به همت شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد و همراهی حوزه‌های مرتبط به ویژه سفارت جمهوری اسلامی ایران در عشق آباد پایتخت ترکمنستان برگزار خواهد شد.

سعید صیفی خاطر نشان کرد:صاحبان صنایع، تولیدکنندگان، تجار و فعالان اقتصادی تنها تا ۱۷ بهمن ماه جاری فرصت ثبت نام برای حضور در این نمایشگاه را دارند.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۷۰ شرکت برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کرده اند،افزود: حوزه نفت و گاز و مشتقات نفتی، پتروشیمی، خدمات فنی مهندسی، شوینده‌ها، ابزار و ماشین آلات، صنایع نوشیدنی و غذایی، تجهیزات پزشکی، دارویی و سلامت، کشاورزی، کوداوره، رنگ و روغن، کاشی، سرامیک و سرویس‌های بهداشتی، صنایع فلزی، آهن و فولاد، چوب و مواد معدنی، خودروسازی , قطعات و… از بخش‌های مختلف این نمایشگاه است.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد با اشاره به مهلت محدود روز برای حضور در نمایشگاه اختصاصی ایران در ترکمنستان بیان کرد: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای حضور همه گروه‌های کالایی است. متقاضیان برای حضور در این نمایشگاه میتوانند با شماره تلفن ۰۵۱۳۵۰۰۵ تماس بگیرند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن