اخبار مهماقتصادی

در سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی مطرح شد؛ نفوذ ۹۹/۹شهری و ۷۸/۶ روستایی گاز طبیعی در خراسان رضوی

کد خبر : 14694

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۹۹/۹ جمعیت شهری و ۷۸/۶ جمعیت روستایی استان از نعمت الهی گاز بهره مند هستند.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، سید حمید فانی در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: در تاریخ ۳۹ ساله انقلاب اسلامی اقدامات بسیار شاخصی در حوزه های زیربنایی انجام شده که از جمله می توان به افزایش شهرهای گازدار خراسان رضوی از یک شهر به ۷۲ شهر نام برد.
مدیرعامل شرکت گاز استان افزود: در بخش روستایی علی رغم منابع عظیم گاز کشور تا سال ۵۷ هیچ روستایی گازدار نبود؛ اما طی فعالیت انجام شده در سایه تدبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون شاهد بهره مندی یکهزار و ۶۵۵ روستای استان از نعمت گاز طبیعی هستیم.
وی افزود: در همین مدت دو میلیون و ۱۴۹ هزار و ۴۵۸ مشترک جذب و ۲۹ هزار و ۱۲۰ کیلومتر شبکه گاز شهری و روستایی اجرایی شد.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: در حال حاضر ۹۹/۹ جمعیت شهری و ۷۸/۶ جمعیت روستایی استان از نعمت الهی گاز بهره مند هستند.
وی با اشاره به افزایش چهار برابری فعالیت های کاری شرکت گاز خراسان رضوی در سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: در سال جاری هر ۱۲ ساعت یک روستای استان گازرسانی می شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان در حوزه گازرسانی به صنایع نیز گفت: تاکنون گازرسانی به ۱۲ هزار و ۶۲۴ مشترک در بخش های مختلف صنعتی به اتمام رسیده و ان شاا… با برنامه ریزی های انجام شده بزودی شاهد آغاز طرح بزرگ گازرسانی به یکهزار و ۷۰۰ واحد صنعتی دیگر استان خواهیم بود.
فانی خاطرنشان کرد: توسعه شبکه های گازرسانی موجب رشد و توسعه فعالیت های اقتصادی در اقصی نقاط استان خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن