شهری

اجرای بیش از ۳۵ برنامه فرهنگی و اجتماعی همزمان با دهه فجر در منطقه۱

کد خبر : 50930

رونمایی از دیوار نگاره انقلاب اسلامی و برگزاری بزرگترین جشن شهری در چهارراه احمدآباد

شهردار منطقه یک از اجرای ۳۵ عنوان برنامه فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و گردشگری همزمان با دهه فجر در این منطقه خبر داد.

به گزارش صبح مشهد  به نقل از پایگاه اینترنتی جهانشهر، “مجید نژادحسین” با بیان این خبر، اظهار کرد: جشن بزرگ میلاد امیرالمومنین(ع) و ایام الله دهه مبارک فجر به مدت پنج شب در چهارراه احمدآباد با مشارکت سپاه ناحیه عمار مشهد، تشکل های اجتماعی و مردمی درحال برگزاری است.

وی افزود: در حاشیه این جشن عظیم ، ۳۰غرفه شامل سرود، طنز، مسابقه فرهنگی، ورزشی و.‌‌.. نیز با مشارکت تشکل‌های مردمی برپا شده که خوشبختانه شهروندان استقبال بسیار خوبی از این برنامه داشته‌‌اند.

شهردار منطقه یک ضمن اشاره به رونمایی از دیوارنگاره انقلاب در تقاطع چهارراه احمدآباد، اعلام کرد: برای اولین بار این برنامه در شهر مشهد به اجرا در آمده است.

نژادحسین به برگزاری چندین عنوان نمایشگاه همزمان با دهه فجر اشاره و بیان کرد: نمایشگاه‌های دستاوردهای انقلاب، بازارچه بانوان و کارآفرینی و نمایشگاه فجرآفرینان از جمله این برنامه‌ها است.

وی به فضاسازی معابر و بولوارهای پرتردد سطح منطقه نیز اشاره و عنوان کرد: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدای انقلاب و غبارروبی مزار شهدا نیز از دیگر برنامه‌های ایام الله دهه فجر است.

شهردار منطقه یک ضمن اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی و تفریحی، اظهار کرد: برپایی جشنواره تفریحی و ورزشی، برگزاری همایش دوچرخه سواری ویژه کارکنان و دانش آموزان و برگزاری مسابقه دومیدانی ویژه بانوان نیز بخش دیگری از برنامه‌های این منطقه همزمان با ایام دهه فجر است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن