اسلاید شوشهری

حال و هوای انقلابی شهرداری منطقه ۶ با آذین بندی گسترده معابر اصلی

کد خبر : 50876

شهردار منطقه ۶ مشهد مقدس از فضا آرایی گسترده سطح این منطقه به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر خبر داد.

به گزارش  صبح مشهد به نقل از روابط عمومی منطقه ۶ مشهد مقدس، کاظم یزدان مهر با بیان این خبر اظهار کرد: در راستای گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایجاد حال و هوای بهار انقلابی، تمامی معابر اصلی و پر تردد سطح منطقه با نصب ریسه و پرچم مقدس کشورمان آذین بندی و فضا آرایی شد.

وی ادامه داد: دهه فجر یادآور ایثارگری شهدای انقلاب اسلامی، کرامت و اقتدار امت و میهن اسلامی است و خاطر نشان نمود، با برنامه ریزی های صورت پذیرفته امسال نیز شاهد برگزاری باشکوه تر پاسداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خواهیم بود.

همچنین در خبری دیگر، گرمای همدلی و انقلابی در برگزاری رویداد مردمی فجر انقلاب و پویش آش نذری در منطقه ۶ رقم خورد.

شهردار منطقه ۶ مشهد مقدس از برگزاری رویداد مردمی فجر انقلاب و پویش آش نذری با مشارکت و همدلی پر شور اهالی و کسبه محله پورسینا این منطقه خبر داد.

کاظم یزدان مهر ضمن تأکید بر باشکوهی هر چه تمام برنامه فرهنگی و اجتماعی در سطح این منطقه گفت: در اولین روز از دهه ایام الله فجر و پیروزی شکوه مند انقلاب اسلامی رویداد مردمی فجر انقلاب “پویش آش نذری” با حضور پر شور و بی بدیل اهالی پور سینا این منطقه روبرو شد.

وی ادامه داد: در این رویداد که با مشارکت با شکوه اهالی و کسبه انقلابی و شهید پرور محله پور سینا و جمعی از بزرگان و ریش سفیدان این محله برگزار شد با ایجاد ایستگاه صلواتی و طبخ و توزیع آش نذری از ساکنین این محله پذیرایی بعمل آمد.

شهردار منطقه ۶ مشهد مقدس تصریح کرد: اجرای این چنین پویش ها و رویدادهای مردمی ضمن ایجاد حس شادی و دلگرمی در اقشار حاشیه نشین شهر موجب بصیرت افزایی در نسل جوان و آینده سازان میهن عزیزمان نیز خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن