اسلاید شوشهری

خراسان رضوی با اجرای بیش از ۲۵ هزار برنامه به استقبال دهه فجر می‌رود

کد خبر : 50849

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: ۲ هزار ستاد در شهرستان‏ها، بخشها و روستاهای استان به مناسبت دهه فجر امسال تشکیل شده است که این ستادها ۲۵ هزار و ۴۹۶ برنامه را برگزار خواهند کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید محمد سلطانی روز دوشنبه در نشست خبری به مناسب فرا رسیدن ایام دهه فجر افزود: امسال برنامه های دهه فجر در هزار و ۷۰۰ مسجد و ۶ هزار پایگاه و هشت هزار مدرسه استان خراسان رضوی نیز برپا خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه های روز ۱۲ بهمن ماه و سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی ادامه داد: نواخته شدن نقارخانه حرم مطهر رضوی، سخنرانی استاندار خراسان رضوی در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد، آغاز برگزاری مسابقه رالی جانبازان کشور از مشهد مقدس تا مزار شهید حاج‌قاسم سلیمانی در کرمان و رژه ترکیبی ۳۲۰ دستگاه موتورسیکلت نیروهای مسلح استان از فرودگاه تا میدان شهدا از برنامه های روز نخست دهه فجر است.

حجت الاسلام سلطانی ادامه داد: عطرافشانی گلزار شهدای انقلاب اسلامی در سیزدهم بهمن، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ به مدت ۱۰ شب در مساجد شاخص و محوری مشهد و نورافشانی نقاط مختلف شهر از دیگر برنامه دهه فجر در خراسان رضوی به شمار می رود.

وی گفت: دیدار فرماندهان نیروهای مسلح و ارتش خراسان رضوی با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت روز نیروی هوایی، برگزاری رویداد فرهنگی بزرگ با عنوان “سلام به آینده” در بیش از ۶ هزار پایگاه بسیج استان، برگزاری نمایشگاه و نشستهای بصیرتی و بیان دستاوردهای انقلاب،اجرای سرود ۱۳۵۷ نفره دانش‌آموزی به مدت سه روز در نقاط مختلف‌ شهری از دیگر برنامه هایی است که در دهه فجر برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: در دهه فجر امسال یک هزار و ۲۶۱ پروژه عمرانی در سطح استان با اعتبار ۱۹۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال کلنگ زنی و یا بهره برداری می شود.

حجت الاسلام سلطانی گفت: همچنین مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در۳۳ شهرستان استان خراسان رضوی و بخشهای تابعه برگزار می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن