استانی

بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تعیین تکلیف شدند

کد خبر : 50732

فرماندار گناباد گفت: از مجموع چهار هزار تعهد ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن طی چهار سال آینده در این شهرستان ۲ هزار و ۷۵۱ نفر امسال تعیین تکلیف شده اند و ۶۵۸ واحد در حال تکمیل و واگذاری به متقاضیان است.

به گزارش صبح مشهد، رضا نصیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از این میزان تاکنون ۲ هزار و ۱۲۲ واحد در مناطقی مانند بلوار دانشجو، میدان نماز، جوار سالن ورزشی کارگران، شهرک امام رضا (ع)، جنب دانشگاه پیام نور، نوقاب، شهرک بهارستان و زعفرانیه در شهر گناباد تعیین تکلیف و زمین متقاضیان در حال واگذاری است.

وی ادامه داد: ۴۰۷ واحد ۲ طبقه و ویلایی در شهر کاخک و ۲۲۲ واحد هم در شهر بیدخت از توابع شهرستان گناباد تعیین تکلیف و زمین به متقاضیان واگذار و یا در حال واگذاری است.

فرماندار گناباد گفت: همچنین در شهر روشناوند گناباد از مجموع ۱۰۳ نفر که تاکنون برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند ۶۳ نفر استعلام برگ سبز را دریافت کردند که باید برای تایید نهایی استعلامات خود در سریعترین زمان ممکن اقدام کنند.

نصیری افزود: از مجموع حدود ۶ هزار نفر که تاکنون در این شهرستان حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن شناخته شده‌اند و فرآیند اختصاص و واگذاری واحدهای مسکونی به آنان در دست اقدام است پنج هزار و ۵۱۴ متقاضی مربوط به شهر گناباد و بقیه مربوط به شهرهای بیدخت و کاخک از توابع شهرستان گناباد هستند.

وی یادآور شد: از مجموع این تعداد ۲ هزار و ۷۵۱ نفر تاکنون در شهرستان گناباد تعیین تکلیف شده اند.

فرماندار گناباد گفت: با توجه به افزایش مشکلات گرانی قیمت و افزایش اجاره بهای واحدهای مسکونی در گناباد و جهش قیمتها طی هشت سال قبل اجرای طرحهای نهضت ملی مسکن یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم برای کاهش این تنگناها و ساماندهی بخش مسکن است.

نصیری افزود: در برخی مناطق گناباد مانند بخش کاخک که در دولت قبل تنها ۱۰۰ نفر برای تهیه مسکن ثبت نام کرده بودند با اجرای این طرح در دولت سیزدهم این میزان هم اکنون به هزار و ۷۰۰ نفر افزایش یافته و این نشان دهنده رغبت بیشتر متقاضیان به اجرای طرحهای ساخت مسکن در این دولت است.

وی اضافه کرد: اجرای موثر طرح نهضت ملی مسکن در کنار اشتغال زایی در اولویت اقدمات مسوولان شهرستان گناباد قرار دارد و با همدلی و تعامل دست اندرکاران اجرایی ذیربط گامهای خوبی در این زمینه برداشته شده است.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن