اسلاید شوشهری

جواد اصغری سرپرست شهرداری مشهد شد

کد خبر : 50703

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: “جواد اصغری” با پیشنهاد و رای اعضای شورای اسلامی این شهر به عنوان سرپرست شهرداری این کلانشهر انتخاب شد.

به گزارش صبح مشهد، موسی الرضا حاجی بگلو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: صبح امروز جلسه فوق‌العاده شورای شهر برای انتخاب سرپرست شهرداری مشهد برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این نشست عملکرد گزینه های پیشنهادی بررسی و مورد بحث قرار گرفت که در نهایت اصغری به عنوان سرپرست شهرداری مشهد انتخاب و تا تعیین تکلیف وضعیت شهردار، وی در این پست خواهد بود.

سید عبدالله ارجائی شهردار این کلانشهر با دستور دادستانی مشهد روز پنجشنبه ٢٩ دی ماه تعلیق شد.

گفتنی است، تعلیق شهردار مشهد به دنبال اتهاماتی که به ۲ کارمند این شهرداری وارد شده و پرونده آنها در جریان است، صورت گرفته است.

طبق اعلام شهرداری مشهد، اتهامات وارده به این ۲ کارمند حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

جواد اصغری شهرداری مناطق مختلف مشهد را در سالهای گذشته در کارنامه کاری خود دارد.

مهدی یعقوبی، جواد اصغری، سعید حسین‌قلی‌زاده، محمدرضا قلندرشریف، محمدرضا مومنی و سید علی حسینی گزینه‌های سرپرستی شهرداری بودند.

به گزارش ایرنا، ٢۴ مرداد ماه پارسال “سید عبدالله ارجایی” با کسب ۹ رای از مجموع ۱۵ عضو ششمین دوره شورای اسلامی مشهد به عنوان شهردار منتخب برای این کلانشهر انتخاب شد.

شهردار مشهد در یک قدمی استیضاح نیز قرار داشت به طوری که اعضای شورای شهر ٣٠ آبان ماه امسال در جلسه علنی در موضوعات مختلف شهری ۲۰ سوال از شهردار این شهر برای پاسخگویی مطرح کردند که توضیحات سید عبدالله ارجائی شهردار مشهد نتوانست آنها را قانع کند و طبق شنیده ها ٩ امضا از ١٠ امضای لازم برای استیضاح وی جمع آوری شده بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن