پایتخت فرهنگ اسلامی

گردهمایی بین‌المللی اتحادیه زنان مسلمان در مشهد برگزار شد

کد خبر : 50695

ششمین گردهمایی بین‌المللی جمعی از اعضای اتحادیه جهانی زنان مسلمان عصر پنجشنبه در مشهد برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، دبیر کل اتحادیه جهانی زنان مسلمان در حاشیه این گردهمایی به خبرنگاران گفت: نخستین روز این کنگره بین المللی، فرهنگی، تبلیغی، علمی، پژوهشی و ترویجی در تهران برپا بود و مشهد طی روزهای پنجشنبه و جمعه میزبان جمعی از مهمانان اتحادیه جهانی زنان است.

لاله افتخاری ادامه داد: گردهمایی مزبور در جهت همگرایی و هم‌افزایی و بررسی مسائل جهان اسلام با بهره‌گیری از نظرات بانوان فرهیخته دنیا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مهمترین محورهای این گردهمایی اظهار داشت: مادر فاطمی، چالش‌ها و راهکارهای تربیت نسل تمدن‌ساز، افزایش جمعیت و توانمندسازی اقتصادی خانواده، تحولات جمعیت فرصت ها و تهدیدهای تمدن نوین اسلامی و تاثیر رسانه و فضای مجازی بر تحولات جمعیت، مادر فاطمی و ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت از این جمله است.

دبیر کل اتحادیه جهانی زنان مسلمان گفت: بانوان کشورهای لبنان، سوریه، بحرین عراق، کویت افغانستان، پاکستان، کانادا، ترکیه از جمله کشورهایی هستند که در گردهمایی بین المللی اعضای اتحادیه جهانی زنان حضور دارند.

گردهمایی بین المللی و فرهنگی، تبلیغی، علمی، پژوهشی و ترویجی جمعی از اعضای اتحادیه جهانی زنان مسلمان در مجتمع فرهنگی اقامتی حضرت محمد رسول الله(ص) مشهد تا فردا ادامه دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن