اخبار مهماسلاید شو

بدنبال بازدید فرماندار مشهد:

گاز سه مجتمع تجاری و یک بانک فعال در مشهد قطع شد

کد خبر : 50546

فرماندار مشهد روز یکشنبه از مراکز تجاری و ادارات فعال در این کلانشهر با هدف نظارت بر مصرف بهنیه گاز بازدید کرد، تاکنون گاز سه مجتمع تجاری در نقاط مختلف شهر و سرپرستی شعب یک بانک در مشهد به دلیل رعایت نکردن ضوابط قطع شده است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، فرماندار مشهد در حاشیه این بازدیدها به خبرنگاران گفت: مطابق مصوبه ستاد مدیریت بحران همه واحدهای تجاری مشهد باید در شرایط کنونی از سوخت جایگزین استفاده کنند، در حال سرکشی از مجتمع‌ها هستیم که اگر از گاز شهری استفاده می کنند، گازشان قطع شود.

محسن داوری بر فعالیت ادارات به شکل دورکاری تاکید کرد و افزود: همچنین ادارات باید دورکار و بخش تاسیساتشان تعطیل باشد، اگر فعال باشند با آنان برخورد می‌کنیم و گازشان نیز قطع می شود.
وی بیان کرد: واحدهای تجاری و ادارات نباید از گاز استفاده کنند، استخرها و مجموعه آبی نیز در حال تعطیل شدن هستند و اگر تعطیل نکنند با آنان برخورد می شود.

فرماندار مشهد به اقامت زائران در برخی هتلهای این شهر اشاره کرد و گفت: هتل‌هایی که مسافر دارند نیز باید از سوخت جایگزین استفاده کنند و تاکید می شود اکنون مشکلی در تامین سوخت جایگزین این واحدها وجود ندارد.

پس از بازدید از مجتمع‌های تجاری خیابان احمدآباد اکنون فرماندار در حال بازدید از مجتمع های تجاری ۱۷ شهریور است.

شب گذشته دمای هوا در شهرستان چهار میلیون نفری مشهد در ایستگاه هواشناسی فرودگاه ۱۴ درجه زیر صفر بود.

مطابق مصوبه ستاد انرژی خراسان رضوی فعالیت مدارس و واحدهای آموزشی تا پایان هفته مجازی خواهد بود و ادارات نیز امروز یکشنبه دور کار شدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن