پایتخت فرهنگ اسلامی

تجلیل هم مسجدی هایِ شهیدان رضازاده و زینال زاده از مقام مادران شهید

کد خبر : 50522

در سالروز ولادت حضرت زهرا (س) بسیجیان و هم مسجدی های شهیدان رضازاده و زینال زاده به رسم تقدیر از این ستاره های آسمانی در چنین ایامی که به ظاهر در بین ما نیستند، به نیابت از آنان ضمن تجلیل از مقام و جایگاه رفیع مادران شهید، در یک اقدام ارزشی و تحسین برانگیز بر دستان پُر مهر و محبت مادرانشان بوسه زدند.

به گزارش صبح مشهد، در سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، بسیجیان، دوستان و هم مسجدی های شهیدان «رضازاده و زینال زاده» با تهیه هدیه، گل رز و شیرینی برای مادران این دو شهید امنیت، به نیابت از دوستانشان از مقام و جایگاه رفیع مادران شهید تجلیل و قدردانی کردند.

بر اساس این گزارش، فرزندان معنویِ مادرِ «حسین و رضا» در پایگاه رسالت ناحیه مقاومت بسیج ابوذر در حالیکه که امسال روز تکریم و تجلیل مادر در محله و کویشان نسبت به سال گذشته فرق می‌کرد با دلی پر از احساس و غمی نهفته به محضر دو تن از مادران شهید، این واسطه های فیض الهی که خداوند به آنها نظر کرده و مادر شهید نام گرفتند، مشرف شدند و خطاب به این آیه های صبر و شکیبایی ابراز ارادت و افتخار کردند.

یادآور می شود: رفیقان، بسیجیان و هم مسجدی های شهیدان رضازاده و زینال زاده با دلنوشته های خویش عشق و ارادت خود را محضر مادران شهید این چنین توصیف کردند؛حال ما در برابر این توفیق، چه بگوییم که کوتاهی نباشد؟ کدام واژه می‌تواند از صبر و صلابت شما تقدیر کند؟ کدام کلمه در وصف بزرگی شما بگوییم تا پسرانتان راضی شوند؟آنقدر عشق و محبت دانیال و حسین به مادرانشان را دیده‌ایم که هنگام شهادت بیشترِ ناراحتیِ ما برای شما بوده است، هربار که غم شما را می‌دیدیم، می‌خواستیم در زمین آب شویم که کاری از دستمان برنمی‌آمد. شما چه با افتخار مادر شهید نام گرفته اید و چه مقامی از این زیباتر و رفیع تر؟ مقامی که تنها اولیا خدا بدان دست یافتند، مقام شما، چه بسا هم اندازه شهید باشد، چراکه شهید یکبار شهید می‌شود، اما شما شاید چندین چندبار شهید می شوید، شما مادر معنوی ما هستید، البته ما خاک پای بچه‌های شما هم نمی شویم، اما اگر قابل بدانید، جای پسران شما را پر خواهیم کرد، چقدر مراسم امسال با شکوه شده است، چون شما مادران شهدا در آن پا نهادید و بر سَر ما منت گذاشته اید.

گفتنی است در پایان این آیین معنوی بسیجیان پایگاه رسالت بعد از تجلیل از مادران شهیدان زینال زاده و رضازاده بر دستان پُر مُهر و محبت مادرانشان بوسه زدند و ضمن تقدیم هدایایی به آنها، از مادران طلب دعای خیر و عاقبت بخیری کردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن