استانی

مسابقات کمان سنتی قهرمانی کشور در نیشابور برگزار شد

کد خبر : 50170

رییس هیات تیراندازی با کمان خراسان رضوی گفت: مرحله دوم مسابقات کمان سنتی قهرمانی کشور یادواره شهید سلیمانی در نیشابور برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، محمدابراهیم امینی جمعه شب افزود: این مسابقات با حضور ۶۳ شرکت کننده از ۱۲ استان و در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان مرد و زن طی دیروز و امروز در اردوگاه بین المللی شهید رجایی باغرود نیشابور برگزار شد.

وی ادامه داد: در پایان این مسابقات در قسمت نونهالان ستایش زمانی از اصفهان مقام نخست را کسب کرد و آیدا دولت آبادی و یگانه برزویی از خراسان رضوی دوم و سوم شدند. در رده سنی نوجوانان نیز هانیه آتش افروز و یگانه چاه ستاره از خراسان رضوی اول و دوم شدند و فاطمه سیف اللهی از آذربایجان شرقی مقام سوم را کسب کرد.

رییس هیات تیراندازی با کمان خراسان رضوی گفت: در رده سنی بزرگسالان نیز کبرا نظری از استان مرکزی بر سکوی نخست ایستاد، آزاده کار پور از اصفهان دوم شد و پروانه سقای علمی از آذربایجان شرقی به مقام سوم دست یافت.

امینی افزود: در رده سنی نونهالان مرد نیز رضا فتحی زاده از آذربایجان شرقی مقام اول را کسب کرد، پارسا نظرپور از فارس دوم شد و محمدحسین ضیایی از آذربایجان شرقی به مقام سوم دست یافت. در رده سنی نوجوانان رضا صالحی از فارس اول شد و رضا ترک آبادی و حسین صادقی از خراسان رضوی مقام دوم و سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در رده سنی بزرگسالان هم محمود نجفی از خراسان رضوی اول شد و بابک مصباح و رسول سلمانی از آذربایجان شرقی مقام دوم و سوم را به دست آوردند.

مرکز شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن