اخبار مهم

ناکامی قاچاقچیان تلفن همراه

کد خبر : 50106

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان ۳ عضو یک باند حرفه ای قاچاق تلفن همراه مسروقه به خارج کشور دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” جواد شفیع زاده” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی تحقیقات گسترده کارآگاهان پلیس آگاهی استان، سرنخ های از فعالیت ۳ عضو یک باند حرفه ای قاچاق تلفن های همراه مسروقه از استان های خراسان رضوی و شمالی به شهر مشهد به دست آمد.

وی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از چند شبانه روز کار گسترده اطلاعاتی یکی از اعضای این باند را که در پوشش مسافر قصد انتقال تلفن های همراه مسروقه را از مشهد به استان های جنوبی را داشت در پایانه مسافربری شهر مشهد دستگیر و در بازرسی از چمدان همراهش ۹۱ دستگاه تلفن هوشمند مسروقه فاقد کارتن را کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمه که تبعه خارجی می باشد پس از انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات به عمل آمده عنوان داشت محموله های تلفن همراه را به همراه دو همدستش از استان های خراسان رضوی و شمالی سرقت و برای خارج کردن از مرز قصد انتقال به استان های جنوبی کشور را داشته است.

سرهنگ شفیع زاده افزود: ماموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شدند و ۲ عضو دیگر این باند حرفه ای را که یک زن و یک مرد بودند نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان ۴ عدد تلفن همراه مسروقه را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی با اشاره به شناسایی ۸۰ مالباخته در این پرونده، خاطرنشان کرد: سهل انگاری مال باختگان در حفظ و نگهداری اموال یکی از دلایل موفقیت سارقان در ارتکاب عمل مجرمانه است لذا شهروندان می بایست هنگام استفاده از گوشی تلفن همراه حین تردد و حرکت در مسیر خیابان ها مراقب اطراف خود باشند و به جای در دست گرفتن گوشی خود حتی المقدور از هندزفری استفاده کنند.

سرهنگ جواد شفیع زاده در پایان به مجرمان، سارقان و افرادی که به اشکال مختلف باعث ناامنی و سلب آسایش عمومی می شوند هشدار داد که تحرکات آنان به صورت شبانه روزی رصد می شود و مطمئن باشند پلیس با آنان در چارچوب قانون برخورد قاطعانه خواهد کرد.#

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن