اخبار مهم

۱۰ تن چوب قاچاق در مشهد کشف شد

کد خبر : 49683

رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی گفت: ۱۰ تن چوب قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان با همکاری ماموران کلانتری سپاد مشهد کشف شد.

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ حسین جوانبخت روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این عملیات توسط تیم های مرکز عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان رضوی در عملیاتی مشترک با ماموران کلانتری سپاد مشهد و در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله چوب دست یافتند.

وی خاطر نشان کرد: در این عملیات با هماهنگی مرجع قضایی محل نگهداری این محموله در حاشیه شهر مشهد بازرسی و ضمن کشف محموله قاچاق چوب، یک دستگاه خودروی کامیونت نیز از محل توقیف شد.

۴۰ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند

فرمانده انتظامی مشهد نیز گفت: در راستای ارتقای امنیت شهروندان و برخورد با اخلال گران نظم و امنیت، طرح پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز با جمع آوری معتادان متجاهر در حاشیه شهر اجرا و ۴۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند.

سرهنگ احمد نگهبان افزود: این طرح با هماهنگی مقام قضایی اجرا و معتادان متجاهر پس از جمع آوری به کمپ های ترک اعتیاد منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در راستای پیشگیری از سرقت و پاکسازی نقاط آلوده از وجود معتادان متجاهر به صورت ویژه و مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

بیش از ۹ هزار معتاد متجاهر در خراسان رضوی وجود دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن