اخبار مهم

دختر جوانی ۲۰ ساله مشهدی که عاشق شوهر خاله ۶۰ ساله اش شد

کد خبر : 32458

چرا بعضی خانواده ها باور ندارند که پسر عمو و دخترعمو، پسر خاله و دختر خاله و امثال شوهر خواهر و یا زن برادر نامحرم هستند . براستی ایا پدر و مادر نمی دانند بخاطر عدم رعایت حرمتهای خانوادگی در جرم بچه ها سهیم هستند.
به گزارش صبح مشهد به نقل از باشگاه خبرنگاران دختر جوان: من عاشق شوهر خاله‌ام شده‌ام!
دختری حدود ۲۰ ساله در دانشگاه به برای مشاوره به من مراجعه کرده بود و می گفت : ((من عاشق شده ام!))

گفتم : عاشق چه کسی؟

گفت:عاشق شوهر خاله ام شده ام!و این صرفا یک عشق ظاهری وقلبی نیست بلکه قضیه ازدواج در میان است! به خانمش که خاله من است گفته می خواهی از زندگی من بیرون برو می خواهی بمان من می خواهم برایت زن بگیرم! فقط به او نگفته که زن دوم دختر خواهر خودت است!

گفتم:چند سالش است لاید خیلی خوشتیپه!؟

گفت:شاید برای دیگران نباشه چون حدود ۶۰ سال دارد ولی برای من هست!

گفتم:حتما خیلی پولداراست؟

گفت :نه راننده مردم است!

بعد با نگاهی طلبکارانه من گفت:حاج آٍٍقا! حالا هم پیش شما نیامده ام به من بگویید استغفرالله و از این حرفها، بلکه امده ام که به من بگویید مادرم را چیکار کنم مادری که شنیده شوهر خواهرش می خواهد دوباره زن بگیرد سکته ناقص را زده است اگر بفهمد زن دوم این اقا، دختر خودش است حتما می میرد می خواهم بدانم جان مادرم ارزش عشق من را دارد یا نه؟!

گفتم:قبول داری خیلی عجیب است دختری بیست و یکی دو ساله با مردی حدود ۶۰ ساله می شود؟

گفتم:راستش را بخواهید نمی دانم چی شد ولی یک چیزی را خیلی خوب می دانم مسافرت می رفتیم خیلی با شوهر خاله ام راحت بودم مثل پدرم بود والیبال بازی می کردم توپ بر سر و کله من می زد و درد دل های خصوصی، پیامهای قشنگ و عاشقانه ، حتی پدر و مادرم می دانند که من با شوهر خاله ام راحتم اما خبر از عشق ما ندارند. بعد از مدت طولانی دختر گلم دختر گلم تبدیل به همسر گلم شد!
من فکر می کنم موارد با یک فاصله سنی این گونه کم اتفاق می افتد اما ایا وقتی چنین مواردی امکانش هست عدم رعایت حرمت بین خانوادگی دختر خاله و پسر خاله، دختر عمو و پسرعمو و اتفاقات خطرناک در خلوت امکان پذیر نیست. اتفاقاتی که دختر خانم در درد دل مشاوره وقتی بخاطر ان حادثه ایی که فکرش را هم نمی کرد بجای اشک خون گریه می کند انگار تمام زیبایی مقدسش را از دست داده است. و وجودش را جز نا امیدی چیزی فرا نگرفته است.

براستی چرا بعضی خانواده ها باور ندارند که پسر عمو و دخترعمو، پسر خاله و دختر خاله و امثال شوهر خواهر و یا زن برادر نامحرم هستند و متاسفانه بخاطر این که طرف مقابل را در حد معصوم می دانند گرفتار وابستگی هایی می شوند که گاهی به فحشا هم کشیده می شود. در حالی طرفین اهل فحشا نبودند. براستی ایا پدر و مادر نمی دانند بخاطر عدم رعایت حرمتهای خانوادگی در جرم بچه ها سهیم هستند.
پیامبر اکرم (ص) فرمودند:

((وای بر اولاد آخر الزمان از دست پدرانشان! سوال شد یا رسول الله: آیا از پدران مشرکِ آنان؟ فرمود: خیر، از دست پدران مومن آنها، چون واجبات دین را به فرزندانشان نمی آموزند و اگر اولاد آنها بخواهند، بیاموزند، آنان را منع می کنند. و«تنها به این قانع هستند که فرزندانشان از مال دنیا چیزی را به دست آورند. من از آنها بیزارم وآنها هم از من بیزارند. )) – مستدرک الوسائل، ج ۲، ص۶۲۵

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن