پایتخت فرهنگ اسلامی

جانباز ۷۰درصد «محمدرضا بهپورنیا» به یاران شهیدش پیوست

کد خبر : 49571

مراسم تشییع پیکر مطهر جانباز ۷۰درصد شهید «محمدرضا بهپورنیا» که پس از سال‌ها تحمل درد و رنج مجروحیت شهد شهادت را نوشید، با حضور با شکوه آحاد مردم و مسئولان در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایثار واحد خراسان رضوی، جانباز سرافراز ۷۰درصد «محمدرضا بهپورنیا» پس از سال‌ها تحمل درد و رنج مجروت دوران دفاع مقدس به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر این جانباز شهید «محمدرضا بهپورنیا» راس ساعت ۹ صبح شنبه ۲۱ آبان‌ماه از مقابل مهدیه واقع در خیابان امام رضا(ع) مشهد به سمت بارگاه ملکوتی حرم علی ابن موسی الرضا (ع) تشییع و پس از طواف و اقامه نماز، جهت خاکسپاری به گلزار شهدای خواجه اباصلت منتقل خواهد شد.

حجت‌الاسلام مهدی حسن زاده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی طی پیامی شهادت این جانباز ۷۰درصد را تبریک و تسلیت گفت و برای بازماندگان صبر جزیل از درگاه خداوند منان مسئلت کرد.

شهید «محمدرضا بهپورنیا» فرزند محمد علی در دوم مهر ۱۳۴۵ در مشهد چشم به جهان گشود و در چهارم خرداد ۱۳۶۷ به اسارت و در هشتم شهریور ۱۳۶۹ پس از ۲۷ ماه از بند اسارت آزاد شد اما به دلیل شکنجه‌های بسیار از ناحیه مغز دچار ضایعه مغزی و یک سمت بدن فلج شده بود، همچنین این جانباز سرافراز پس از سال‌ها تحمل مجروحیت صبح جمعه ۲۰ آبان به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

گفتنی است؛ سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده ۱۷ هزار و ۳۵۷ شهید، ۵۱ هزار و ۴۰۰ جانباز و سه هزار و ۳۹۶ آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن