اخبار مهم

دستگیری زن جنایتکار پس از بازگشت از پاکستان+او شوهرش را کشت+عکس

کد خبر : 29929

زنی که ۶ماه قبل با همدستی مردی، شوهرش را به قتل رسانده و به پاکستان گریخته بود، پس از بازگشت از این کشور، توسط مأموران دستگیر شد.
به ‌گزارش صبح مشهد به نقثل از همشهری، این زن ۲۴ساله دی‌ماه سال گذشته به‌دلیل اختلافات خانوادگی که با همسر ۳۵ساله‌اش داشت تصمیم به قتل او گرفت. او که همراه همسرش در شهرستان سیرجان استان کرمان زندگی می‌کرد پس از ریختن سم در غذایش، وی را به قتل رساند و سپس با همدستی مرد دیگری جسد او را به بیابان‌های حومه شهر سیرجان منتقل و در آنجا رها کرد. وی سپس با کمک مرد آشنا به مرزهای شرقی کشور گریخت و از آنجا راهی پاکستان شد.

با کشف جسد مقتول، تحقیقات پلیس شهرستان سیرجان برای کشف راز این جنایت آغاز شد. در همان بررسی‌های اولیه و با توجه به اختلافاتی که مقتول و همسرش داشتند و از همه مهم‌تر، ناپدید شدن همسر مقتول، معلوم شد که عامل جنایت کسی جز زن جوان نیست اما وی از کشور گریخته بود. تحقیقات پلیس برای دستگیری زن جنایتکار ادامه داشت تا اینکه چند روز پیش زن جوان با مشخصات جعلی و از طریق مرزهای آبی به ایران برگشت و در خانه‌ای در یکی از روستاهای شهرستان کنارک، زندگی مخفیانه‌ای را در پیش گرفت. با این حال ماجرای بازگشت او به گوش مأموران پلیس سیستان و بلوچستان رسید و تیمی از کارآگاهان اداره آگاهی راهی مخفیگاه او شدند و وی را دستگیر کردند. به‌گفته رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان، این زن پس از دستگیری برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس استان کرمان قرار گرفت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن