پایتخت فرهنگ اسلامی

مادر شهیدان «نیازی» آسمانی شد

کد خبر : 49463

مادر شهیدان شهیدان «محمدعلی و محمدحسن نیازی» پس از سال‌ها تحمل دوری از فرزندان شهیدش دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش صبح مشهد به قل از ایثار واحد خراسان رضوی، مرحومه زهرا امیرزاده مادر شهیدان «محمدعلی و محمدحسن نیازی» پس از سال‌ها تحمل دوری از فرزندانش در سن ۸۰ سالگی به علت کهولت سن آسمانی شد.

پیکر این مادر فداکار پس از طواف در بارگاه منور رضوی و ادای احترام مسئولان در قطعه صالحین بهشت رضا مشهد مقدس آرام گرفت.

حجت‌الاسلام مهدی حسن‌زاده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی طی پیامی درگذشت این مادر فداکار را تسلیت گفت و برای بازماندگان صبری جزیل از خداوند منان مسئلت کرد.

همچنین علی اصغر نیازی پدر شهیدان در سن ۹۱ سالگی بر اثر کهولت سن در سال ۱۳۹۵ به رحمت ایزدی رفته است.

برادران شهید «محمدعلی و محمدحسن نیازی» فرزند علی اصغر در ۲۴ شهریور ۱۳۴۱ و یکم شهریور ۱۳۴۷ در مشهد چشم به جهان گشودند و در ۱۴ خرداد ۱۳۶۴ در کردستان و ۲۲ اسفند ۱۳۶۳ در جزیره مجنون به مقام رفیع شهادت نائل آمدند همچنین پیکر شهید «محمد علی نیازی» مفقودالاثر و گلزار شهدای بهشت رضا مشهد مقدس میزبان پیکر مطهر شهید «محمد حسن نیازی» می‌باشد.

گفتنی است؛ شهرستان نیشابور از توابع استان خراسان رضوی است که در ۱۲۹ کیلومتری مشهد مقدس واقع شده و پرونده یک هزار و ۸۶۴ شهید، چهار هزار و ۶۵۸ جانباز و ۲۸۷ آزاده در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیور مردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان‌فشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن