ورزشی

گلایه صمدی از غیبت هواداران در روز پیروزی نیان‌الکترونیک

کد خبر : 49457

سرمربی تیم نیان الکترونیک از عدم ورود هواداران تیمش به سالن مهران برای تماشای بازی نیان و سایپا گلایه کرد.

ایسنا خراسان رضوی نوشت: حامد صمدی در خصوص پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل سایپا در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر والیبال اظهار کرد: وضعیت نیان بازی به بازی بهتر می‌شود. هرچه از ابتدای فصل فاصله گرفته و بازی‌های بیشتری انجام می‌دهیم بازیکنان با یکدیگر هماهنگ‌تر می‌شوند. در این دیدار نیز بازیکنانم در تمام فاکتورها عملکرد خوبی داشتند که منجر به شکست قاطع سایپا در این دیدار شد. این دیدار برای ما تمام شده و از این لحظه تمام تمرکزمان برای دیدار با نماینده مریوان در هفته آتی است.

وی در خصوص ضعف بازیکنانش در حفظ نتیجه در مقاطعی از بازی افزود: در دیدار قبلی خود مقابل مس بازی نکردیم و از شرایط مسابقه فاصله گرفتیم. اتفاق خوبی که در این دیدار رخ داد این بود که توانستیم عقب افتادن ۴ امتیازی در ست سوم را جبران کنیم. بازیکنان به یک خودباوری رسیده‌اند که می‌توانند عقب‌افتادگی‌های چند امتیازی را جبران کنند. امیدوارم به ثبات مدنظر خود دست یابیم و شرایط نیان در آینده بهتر از این شود.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد در خصوص عملکرد داوری خاطرنشان کرد: سرداور و یا داور دوم عملکرد خوبی داشتند، اما از داوران خط که داورانی مشهدی هستند گلایه داریم. داوران خط اشتباهات فاحشی داشتند. نمی‌گویم که داوران خط به سود تیم ما سوت بزنند، اما تقاضا دارم عادلانه قضاوت کنند.

صمدی در خصوص حواشی ست نخست و اخراج هواداران از سالن مهران گفت: از ابتدا مقرر شده بود که این دیدار با حضور هواداران برگزار شود. بازی والیبال بدون حضور تماشاگر هیچ لطفی ندارد. هواداران در بازی‌های مشهد می‌توانند کمک‌حال تیم باشند. در شهرهایی مانند گنبد، ارومیه و مشهد هواداران والیبال حامی تیم‌های شهر خود هستند.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا در لحظه پایانی اعلام کردند که شورای تامین با حضور هواداران مخالفت کرده است. امیدوارم تفاوتی میان رشته‌های ورزشی قائل نشوند. بازی‌های فوتسال و بسکتبال با حضور هوادار برگزار می‌شود، اما بازی‌های والیبال را بدون حضور تماشاگر برگزار می‌کنند. مگر میان رشته‌های ورزشی تفاوتی وجود دارد؟ اگر مشکلی وجود دارد باید برای تمام رشته‌های ورزشی آن مشکل وجود داشته باشد. در بازی‌های سخت آتی به حضور هواداران نیاز داریم، چرا که حضور آنان یک پوئن مثبت برای تیم ما محسوب می‌شود.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد در خصوص فرصت ایجاد شده برای تیمش و دیدار با تیم‌های هم‌سطح نیان افزود: با توجه به اینکه نیان الکترونیک دیر تشکیل شده و نتوانستیم بازیکنان مدنظر خود را جذب کنیم، با قرعه خوبی در ابتدای فصل نیز روبرو نشدیم. در ۴ دیدار ابتدای فصل در ۳ شهر شمالی مهمان بودیم. به بازی‌های ساده‌تر در ابتدای فصل نیاز داشتیم که برای تیم ما حکم بازی تدارکاتی داشته باشد.

صمدی اضافه کرد: می‌دانستیم که شرایط نیان یکسان نخواهد بود و به هواداران گفته بودیم که برای کسب نتیجه باید صبر و حوصله داشته باشند تا تیم به هماهنگی برسد. در حال حاضر شرایط نیان بهتر شده است. تیم ضعیفی در لیگ برتر والیبال نداریم، امیدوارم روند نیان به ثبات برسد تا در تمام مسابقات عملکرد قابل قبولی ارائه دهیم.

منبع: ایسنا خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن