شهری

شهردار مشهد: مردم مشهد ما را در برابر خیل عظیم زائران روسفید کردند

کد خبر : 49283

شهردار مشهد گفت: مردم مشهد ما را در برابر خیل عظیم زائران روسفید کردند؛ زمانی که مردم درب خانه‌ها را به روی مردم باز کردند، ثابت کردند که شرافت، زندگی و آبروی ما برای زائر امام رضا(ع) است.

به گزارش صبح مشهد، سیدعبدالله ارجائی شامگاه ۳۰ مهر، در مراسم تقدیر از خدمتگزاران اربعین حسینی و دهه پایانی صفر اظهار کرد: همکارانم در شهرداری مشهد باعث افتخار مشهد و ایران شدند. از زحمات پاکبان‌ها و راهنمایان زائر و اتوبوسران‌ها که به واسطه ناهماهنگی‌های صورت گرفته میان ایران و عراق شرمنده آن‌ها شدیم نیز تشکر می‌کنم.

وی افزود: همکارانم در دهه پایانی ماه صفر سنگ تمام گذاشته و مردم مشهد ما را در برابر خیل عظیم زائران روسفید کردند. زمانی که مردم درب خانه‌ها را به روی مردم باز کردند، ثابت کردند که شرافت، زندگی و آبروی ما برای زائر امام رضا(ع) است.

عزیمت کاروان ۱۰۰۰ نفره شهرداری مشهد به عراق در ایام اربعین

همچنین محمدرضا مومنی، رئیس ستاد اربعین شهرداری مشهد در این مراسم بیان کرد: در اربعین سال جاری کاروانی بالغ بر هزار نفر از همکاران ما در شهرداری مشهد شامل ۵۵۰ پاکبان، ۳۵۰ راننده اتوبوس و ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از طیف فرهنگی به سمت عراق عزیمت کردند.

وی گفت: خوشبختانه در این سفر منیت و بخشی‌نگری وجود نداشت و همکاری تنگاتنگی میان همکاران نجف، سازمان حج و زیارت و سرکنسول گری نجف وجود داشت.

مومنی ضمن عذرخواهی از همکاران اتوبوسرانی اضافه کرد: به دلیل عدم هماهنگی در خدمت این همکاران نبودیم و همه به دلیل بیکاری گله‌مند بودند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن