ورزشی

مهسا کرانی دختر بسکتبالیست نیشابوری در دومین مرحله بورسیه ورزشی امیدهای کمیته ملی المپیک

کد خبر : 31530

دومین مرحله از طرح بورسیه ورزشی امیدها و ستاره های آکادمی ملی المپیک از ابتدای شهریورماه ۱۳۹۹، به صورت مجازی و در دو گروه دختران و پسران آغاز می شود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی هیات بسکتبال خراسان رضوی،با توجه به ضرورت توسعه توانمندی‌های نوجوانان و جوانان نخبه ورزشی کشور، پروژه بورسیه ورزشی آکادمی ملی المپیک در قالب طرح امیدها و ستاره ها، در سالجاری و با حضور ۳۱ دختر و ۳۱ پسر نخبه ورزشکار در هشت گروه در دوره های آموزشی آنلاین آکادمی ملی المپیک شرکت می کنند.
این گروه از دختران و پسران، که مهسا کرانی بسکتبالیست نیشابوری در بین آنها حضور دارد،نوجوانان منتخب و معرفی شده ۱۱ فدراسیون ورزشی بسکتبال، هندبال، تیراندازی، تنیس روی میز، ژیمناستیک، وزنه برداری، دوچرخه سواری، تنیس، کشتی، بوکس و دوومیدانی ، در سال گذشته در سه دوره سه روزه (مجموع ۹ روز) در آکادمی ملی المپیک حضور و خدمات علمی، آموزشی و تمرینی متنوعی دریافت کردند.
در سال جاری نیز با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹، بخش تئوری آموزش‌های این گروه به شیوه آنلاین و در قالب ۳۸ ساعت دوره آموزشی از اول شهریورماه به مدت دو هفته ارائه خواهد شد.
عناوین دوره های آموزشی این گروه عبارت است از:
– شناسایی افکار و هیجانات مثبت و منفی و نقش آنها در عملکرد ورزشی
– بازگشت به حالت اولیه مطلوب در ورزش
– تغذیه (کنترل وزن)
– زندگی اجتماعی و ورزش قهرمانی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن