اجتماعی

جزئیات مراسم لیالی قدر در آرامستان بهشت رضا ( ع )

کد خبر : 11030

مدیر عامل سازمان فردوس های شهرداری مشهد از برگزاری مراسم ویژه و معنوی شبهای قدر در جوار گلزار مطهر شهدا آرامستان بهشت رضا ( ع ) خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان فردوس ها شهرداری مشهد، حسن کریمدادی در بیان این خبر افزود : شب قدر ، بزرگترین ، شریف ترین ، پر ارج ترین و پر رمز و راز ترین شبها در گردونه زمان است که قلم ها در وصفش می شکنند و زبان ها در توصیفش قاصر و عقل و تدبیرها در فهم آن مبهوت و متحیر می مانند.
وی گفت : طبق برنامه ریزی های صورت گرفته توسط مجموعه سازمان مراسم لیالی قدر از ساعت ۲۱ با قرائت قرآن کریم توسط قاریان ممتاز بین المللی و قرائت دعای جوشن کبیر آغاز می شود که در ادامه برنامه ها سخنرانی و مراسم قرآن به سر تا ساعت ۱ بامداد ادامه خواهد داشت .
کریمدادی در ادامه به تشریح برنامه های شب های قدر پرداخت و عنوان کرد :
مراسم ویژه شب ۱۹ ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۱ با قرائت تلاوت قرآن کریم توسط یکی از قاریان بین المللی آغاز و سپس قرائت دعای جوشن کبیر توسط مداح اهل بیت انجام می شود ، در ادامه آیت الله محمد حسن اختری سخنرانی نمود و مراسم احیاء را به پایان خواهند رساند.
وی با اشاره به اینکه سخنران ویژه برنامه شب ۲۱ ماه مبارک، حجه الاسلام و المسلمین مروی خواهد بود ، افزود : مراسم لیالی قدر با همکاری ویژه هیئت فرهنگی ، مذهبی جامعه الشهدا در بلوار شهدا آرامستان بهشت رضا ( ع ) برگزار می گردد.
وی ادامه داد : در شب ۲۳ ماه رمضان و آخرین شب از لیالی قدر هم همانند شبهای قبل با تلاوت یکی از قراء بین المللی آغاز و در ادامه ذاکر اهل بیت دعای پر فیض جوشن کبیر را قرائت خواهند نمود و در خاتمه از سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین پژمان فر ( نماینده محترم مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ) استفاده خواهیم نمود که مراسم احیاء نیز توسط خود ایشان برگزار می شود.
مدیر عامل سازمان فردوس های شهرداری مشهد خاطر نشان کرد
برگزاری برنامه های فرهنگی ، قرآنی و دینی ویژه کودکان و نوجوانان ، اهدا جوایز به شرکت کنندگان و برپایی نمایشگاه عکس و برپایی ایستگاه صلواتی در حسینیه گلزار شهدا یکی دیگر از برنامه های شب های احیاء در آرامستان بهشت رضا ( ع ) می باشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن