اسلاید شویادداشت روز

زنگ خطر جدی کرونا در مشهد/ مبنای تصمیم‌گیری مسئولین چیست؟

کد خبر : 41736

گسترش ویروس منحوس کرونا و مرگ گسترده مردم؛ سهل‌انگاری، سهوی و یا عمدی؟
این شرایط تا کی قرار است ادامه داشته باشد؟

محمد حسین روشنک، دبیرخانه پیگیری و هماهنگی پویش‌های مردمی مقابله با کرونا

صبح مشهد– مگر می‌شود وقتی افرادی چون بنده، بدون جایگاه، مسئولیت و اطلاعات، بتوانند شدت خطر انتشار ویروس کرونا را با دقت و زمانبندی پیشبینی و در رسانه‌ها اعلام کنند، ستاد ملی مقابله با کرونا و مسئولین حفظ سلامت مردم که به تمام اطلاعات دسترسی دارند نتوانند شرایط و خطر را درک، پیشبینی و بر آن اساس، چاره‌جویی داشته باشند.

یقینا آنان که نسبت به بنده و امثال بنده به اطلاعات اشراف بیشتر دارند، امواج کرونا و خطرات آن را می‌دانسته‌اند، ضمن اینکه احتمالا یادداشت‌های ۴۴ تا ۵۶ قلم و صدها یادداشت و مصاحبه دیگران را که در آنها خطر شدید امواج در حال وقوع کرونا اعلام شده بوده و راهکارهای مقابله با آن نیز ارائه گردیده و عاجزانه درخواست انجام اقدامات لازم برای حفظ جان انسان‌ها خواسته شده را مطالعه کرده‌اند.

حق مردم است که بدانند چرا اقدام مناسب و شایسته‌ای توسط مسئولین مربوطه انجام نگردیده؟
مردم حق دارند با صدای بلند خطاب به مسئولین فریاد بزنند: چرا به فکر جان مردم نیستید؟

چرا جامعه را به حال خود رها کرده‌اید؟

مجلس که این روزها در هر اموری دخالت می کند در این مورد کجاست؟

جامعه حق دارد از مجلس سوال کند آیا بی‌توجهی به حفظ جان مردم، ناشی از سیاسی‌کاری و یا سهل انگاری‌ها بوده یا خدای ناخواسته عمدی وجود داشته است؟

در رسانه‌های دبیرخانه، متن یادداشت‌های شماره ۴۴ تا ۵۶ و یک مصاحبه، مجددا منتشر می‌شود تا آنان که مقصرند، در آینده نتوانند بگویند پیشبینی نشده بود و مطلع نبودیم.

قلم در این یادداشت نیز ضمن پیش‌بینی خطر بسیار شدید برای مشهد مقدس، اعلام می دارد: اگر آنان که صاحب اختیار هستند، همین امروز اقدام به ممنوعیت ورود صددرصدی به مشهد و تعطیلی تمام اماکن و… نکنند، طی چند روز آینده آدم‌مرگی بسیار وسیعی در مشهد حادث خواهد شد.

لذا از تمام مقامات و صاحب اختیاران استان و مشهد مقدس عاجزانه تقاضا می‌شود جلوی این فاجعه را هر چه سریعتر بگیرند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن