اسلاید شواقتصادیستون اصلی

آمادگی شرکت گاز برای گازرسانی به مجتمع مشاغل مزاحم در حاشیه شهر مشهد

کد خبر : 12503

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در صورت تعامل و همکاری مراجع ذی صلاح این شرکت آمادگی گازرسانی به مجتمع مشاغل مزاحم محدوده خین عرب واقع در حاشیه شهر مشهد را دارد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، سید حمید فانی روز گذشته در بازدید از منطقه خین عرب مشهد که به همراه استاندار و شهردار این شهر انجام شد اظهار کرد: تهیه طرح تفصیلی و طرح جامع از سوی مراجع ذی صلاح، شرط لازم و قانونی برای گازرسانی به مجتمع مشاغل مزاحم حاشیه شهر است.
وی با اشاره به لزوم همکاری و تعامل همه دستگاه‌های استان در مسیر خدمت رسانی به مردم افزود: در این بازدید مقرر شد طرح گازرسانی به مجتمع مشاغل مزاحم محدوده خین عرب واقع در حاشیه شهر مشهد با نگاهی مثبت از سوی شرکت گاز استان بررسی و پیگیری شود.
فانی گفت: خدمت رسانی به مناطق کمتر برخوردار در حاشیه شهر مشهد سند افتخار مسئولان است و شرکت گاز خراسان رضوی نیز دوشادوش سایر مدیران انقلابی در این مسیر قدم بر می‌دارد.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی، سیاست وزارت نفت در دولت تدبیر و امید را توسعه متوازن و توجه به نقاط کمتر توسعه یافته عنوان کرد و افزود: در این راستا توجه ویژه‌ای به مناطق روستایی و حاشیه شهر مشهد شده است.
مشهد مقدس دارای ۳۴۵ روستای واجد شرایط است که هم اکنون ۲۸۵ روستا گازدار و عملیات اجرایی ۲۱ روستای دیگر نیز در حال انجام است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن