اخبار مهماسلاید شو

کشف بیش از ۴۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی

کد خبر : 48306

فرمانده مرزبانی استان از کشف و دستگیری قاچاقچیان سوخت توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرتیپ دوم “مجید شجاع” فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای جلوگیری از هرگونه قاچاق سرمایه های ملی و برخورد قاطع با قاچاقچیان ، مرزبانان هنگ تایباد موفق به کشف مقادیری سوخت قاچاق شدند.

سردار “شجاع” در تکمیل این خبر افزود: مرزبانان هنگ تایباد مستقر در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور در حین کنترل خودرو های ترانزیتی موفق شدند طی چند عملیات بیش از ۴۸ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد و ۹۷۳میلیون ریال را کشف نمایند.

وی در ادامه اظهار داشت: مرزبانان این فرماندهی در پست های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق ۴ خودروی ترانزیتی را شناسایی و این حجم سوخت قاچاق از ناحیه آنها کشف گردید و در این راستا ۴ متهم نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی گردیدند.

فرمانده مرزبانی استان در پایان با قدردانی از همه همرزمان خود در اقصی نقاط مرزهای استان، گفت : مرزبانان به شدت با قاچاقچیان سوخت برخوردی قاطع و مجدانه دارند و به احدی ازآنها اجازه نخواهند داد تا سرمایه‌های ملی کشورمان را به خارج از مرزها انتقال دهند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + 16 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن