اقتصادی

فروش اقساطی جک T8

کد خبر : 48268

یکی از مباحث مهمی که در دولت دنبال می شود فروش خودرو با قیمت و کیفیت مناسب است. مجموعه سپند خودرو به عنوان یک مجموعه تخصصی توان بسیار بالا در فروش خودروهای برندهای بزرگ را دارد.  همچنین نیز باید گفت بیش از ۱۰سال تجربه موفق در زمینه فروش اقساطی و نقدی خودرو از جمله جک، وانت پیکاپ و  . . . را در سراسر کشور دارد و جزء افتخارات این مجموعه است.  ضمنا این را هم باید گفت که سپند خودرو بیش از ۱۵ سال تجربه موفق در زمینه فروش اقساطی خودرو را دارد.

فروش اقساطی  KMC T8

خرید اقساطی خودرو همیشه امری معقول و منطقی است. در این قضیه شکی وجود ندارد، تنها مسئله‌ای که باید برای تصاحب محصولات برند های خودروسازی در نظر بگیرید، مجموعه‌ای است که با آن وارد معامله می‌شوید. اگر شما در این زمینه مجموعه سپند خودرو را انتخاب کنید، این معامله برای شما برد برد خواهد بود.

در ادامه در خصوص جکT8  باید گفت که از تولیدات کارخانه جک چین است که با همکاری شرکت کرمان موتور وارد بازار خودرو ایران شده است. کارخانه جک در چند سال گذشته به واسطه خودرو جک  S5محبوبیت خوبی میان مردم ایران بدست آورد و بعد از آن چندین مدل ماشین دیگر از این کمپانی وارد ایران شد.

برای خرید اقساطی جک T8 که یک خودرو بسیار کاربردی و زیباست، کافیست به سپند خودرو مراجعه کنید و با خیال آسوده و راحت یک خرید فوق العاده را تجربه کنید.

فروش اقساطی وانت پیکاپ T8 MT در سپند خودرو

شرکت سپند خودرو یکی از شرکت های بسیار معتبر و فعال در زمینه فروش اقساطی خودرو در کشور میباشد که بهترین خودرو ها در برند ها و مدل های خارجی  و همچنین ایرانی را آن هم با بهترین شرایط به فروش می رساند و در صورت تمایل به خرید اقساطی خودرو و نقد از این شرکت تنها کافیست با کارشناسان شرکت تماس حاصل نمایید.

اما در خصوص بررسی فنی جک T8  باید گفت که، این ماشین توانی معادل ۱۷۴ اسب بخار در دور موتور ۵۰۰۰ تحت اختیار راننده قرار خواهد گرفت. همچنین گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌ متر این پیشرانه نیز از دور موتور ۱۸۰۰ در اختیار راننده خواهد بود تا به واسطه بهره‌گیری از دو دیفرانسیل و به انتخاب راننده، به سمت دو و یا هر چهار چرخ منتقل شود.

اگر شما قصد خرید اقساطی KMC T8 را دارید. حتما از میان شرکت هایی که در زمینه فروش اقساط خودرو فعالیت می کنند همواره به دنبال شرکتی هستید که بهترین شرایط را در نظر گرفته است. یکی از شرکت های پیش روی برای شما سپند خودرو میباشد. سپند خودرو از بهترین مجموعه های خرید و فروش اقساطی خودرو در این زمینه است که شرایطی برای مشتریانش قرار داده است تا بتوانند خرید آسان و به صرفه ای داشته باشند.

فروش جک T8 در سپند خودرو

مجموعه‌ی سپند خودرو در راستای به تحقق رساندن اهداف خود در جهت ایجاد رفاه و آسایش مردم برای خرید امن و آسان و مطمئن تلاش می کند که شرایطی را فراهم کند تا با شناخت نیاز و هدف مشتریان در شرایط نابسامان اقتصادی زمینه ی مناسبی را برای آنها فراهم نماید.

در خصوص آشنایی بیشتر با KMC T8 باید گفت که، خودروی پیکاپ T8 در ابعاد و اندازه خود با طول کلی ۵۳۲۵ میلی متر، عرض ۱۸۸۰ میلی متر، ارتفاع ۱۸۳۰ میلی متر و فاصله بین دو محور ۳۰۹۰ میلی متری ساخته شده است و همین موضوع باعث شده تا قسمت باری به طول ۱۵۲۰ میلی متر، عرض ۱۵۲۰ میلی متر، ارتفاع ۴۷۰ میلی متر و ظرفیت بار مجاز ۸۴۰ کیلوگرمی بدست آید.

یکی از بهترین شرایطی که شرکت سپند خودرو میتواند برای فروش KMC T8 پیش روی خریدار قرار دهد تعداد اقساط مناسب و با توجه به شرایط مشتری میباشد. بنابراین بدانید سپند خودرو تلاش می‌کند تا در جهت حفظ کرامت و صداقت انسانی بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه نماید.

شرایط فروش اقساطی خودرو در مجموعه سپند خودرو

فروش اقساطی خودرو و تحویل فوری آن موجب شده تا افراد بتوانند با اندکی نقدینگی، در مجموعه سپند خودرو قادر به خرید خودرو شوند. خرید اقساطی خودرو راهی آسان و سریع برای رسیدن به خودروی مورد علاقه شما می باشد. پس در این راه میتوانید به سپند خودرو اعتماد کنید. اما شرایط فروش اقساطی جک T8 در مجموعه‌ی سپند خودرو به چه صورت است:

تعویض خودرو پیش از پایان اقساط:

یکی از شرایط خرید جکT8  از سپند خودرو تعویض ماشین پیش از پایان اقساط میباشد. یعنی چه؟ به این منظور که مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند.

تسویه تسهیلات قبل از اتمام مدت:

شرط دوم برای خرید اقساطی جک T8  از سپند خودرو تسویه تسهیلات قبل از اتمام مدت میباشد به این معنا که امکان تسویه تسهیلات قبل از اتمام مدت بازپرداخت و کسر سودهای آتی که باعث پرداخت سود کمتری نسبت به فرمول‌های مشابه می‌شود.

عدم لزوم بیمه بدنه:

اما در آخر باید گفت شرط سوم خرید خودرو از مجموعه سپند خودرو عدم لزوم بیمه بدنه است. به این معنا که الزامی برای خرید بیمه بدنه وجود ندارد ولی در صورت تمایل می توانید از تخفیف ۷۰ درصدی بیمه بدنه با معرفی‌نامه سپندخودرو استفاده نمایید.

تحویل فوری خودرو:

تحویل فوری مهم‌ترین دغدغه خریدار در طرح‌های اقساطی است. وعده خوش رنگ و لعابی که معمولا در تبلیغات روی آن مانور زیادی داده می‌شود، اما درصد بسیار کمی از فروشندگان به آن متعهد می‌مانند. ضمنا باید گفت، سپند خودرو همواره تلاش کرده تا با بهترین تمهیدات، رویای ماشین‌دار شدن خانواده‌‌های ایرانی را محقق کند.

فروش اقساطی خودرو در مجموعه سپند خودرو

فروش اقساطی خودرو از خدمات بارز سپند خودرو می باشد که به صورت تحویل به لحظه انجام میپذیرد. در سال های اخیر فروش اقساطی خودرو بسیار رونق پیدا کرده و علاقه مندان خودرو برای خرید خودرو با شرایط اقساطی به سپند خودرو که مجموعه ایی معتبر است مراجعه می کنند و با توجه به بودجه خود، از تسهیلات شرایط اقساطی استفاده می کنند و خودرو مورد نظر خود را خریداری می کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − 16 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن