اقتصادیستون اصلی

نشست هم اندیشی شیوه های نوین فضاهای تبلیغات شهری

کد خبر : 11894

مدیر عامل سازمان میادین میوه تره بار وساماندهی مشاغل شهری از افزایش تعامل و همکاری میان شرکتهای تبلیغاتی و استفاده از شیوه های نوین در فضاهای تبلیغات شهری خبر داد .

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد احمد محبی عنوان کرد : به منظور افزایش تعامل و همکاری میان شرکتهای تبلیغاتی و استفاده از شیوه های نوین در فضاهای تبلیغات شهری نشست تخصصی هم اندیشی سازمان با مدیران شرکتهای تبلیغاتی فضاهای بیلبورد ، تلویزیونهای شهری ، پل های عابر پیاده و… برگزار گردید .

وی در ادامه افزود : رعایت ضوابط و مصوبات شورای محترم اسلامی شهر مشهد با نگاه و سیاست های حمایتی از تبلیغات داخلی و تولید اشتغال سبب و زمینه ساز رشد و شکوفایی صنعت تبلیغات و تقویت شیوه های خلاقانه فضاهای تبلیغاتی خواهد شد.

محبی در خاتمه خاطرنشان کرد : امیدواریم با افزایش سطح توان و تخصص درامر تبادل نظرات و تجربیات در زمینه شیوه های نوین تبلیغات شهری با کمک از ظرفیت های بومی شهر مشهد زمینه مناسب در توسعه اقتصاد پایدارشهری و به دنبال آن جذب گردشگر و سرمایه گذاری را در شهر مشهد مقدس به عنوان کلان شهر مذهبی و پایتخت فرهنگی و معنوی جهان اسلام فراهم آوریم .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده + هجده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن