اخبار مهم

محموله ۱۰۰ کیلوگرمی شیشه توسط مرزبانان هنگ تایباد توقیف گردید

کد خبر : 48136

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف ۱۰۰ کیلوگرم شیشه توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت، در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان، مرزبانان هنگ تایباد با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند در عملیاتی از یکدستگاه خودروی ترانزیتی مقادیر موادمخدر را کشف نمایند.

سردار شجاع با اشاره به اینکه این خودروی ترانزیتی در حال ورود به کشور شناسایی و توقیف گردید عنوان داشت : مرزبانان خودرو را مورد بازرسی قرار داده و موفق شدند ۱۰۰ بسته مواد مخدر از نوع شیشه به وزن ۱۰۰ کیلو گرم که بطرز بسیار ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف نمایند.

وی در ادامه عنوان داشت : مرزبانان هوشیار و مقتدر هنگ تایباد ضمن توقیف خودرو، راننده آن را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پایان با قدردانی از تلاش های همرزمان خود عنوان نمود: مرزبانان این فرماندهی در اقصی نقاط مرزهای استان همواره در راستای امنیت هموطنان تلاش می کنند و بشدت با قاچاقچیان مواد مخدر این سوادگران مرگ مقابله خواهند نمود.

گفتنی است مواد مخدر شیشه روان گردان است و فرد مصرف کننده را از حالت عادی خارج نموده که اتفاقات ناگواری همچون قتل و… را ممکن است رقم بزند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن