اخبار مهم

عکس چهره باز شیطان تهران/ جوانی که با ماشین لوکس زنان را به دام می انداخت

کد خبر : 29368

مرد جوان برای تامین هزینه های زندگی اش با خودروهای لوکس اجاره ای از زنان تهرانی کلاهبرداری می کرد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت ، گفت: گزارش های مردمی مبنی بر سرقت مقرون به آزار از طریق اخاذی و تهدید زنان توسط فردی به نام ” وحید ” به پایگاه چهارم پلیس آگاهی منعکس شد.
کلاهبرداری مرد شیک پوش
وی افزود : پس از انجام تحقیقات مقدماتی برای کارآگاهان مشخص شد، وحید با ظاهر کاملاً آراسته و موجه با اجاره خودروهای لوکس خارجی و گران قیمت در سطح شهر تهران پرسه زنی کرده و با شناسایی طعمه های خود از بین خانم ها و برقراری ارتباط و معرفی خود به عنوان شخصی تاجر و سرمایه دار در زمینه های مختلف از جمله گوشت و گاوداری و …. با پیشنهاد مشارکت در امور تجاری و یا ازدواج اعتماد طعمه های خود را جلب می کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: همچنین به دست آمد وحید پس از گذشت مدتی ضمن دعوت از طعمه های خود به رستوران و کافی شاپ رابطه صمیمی تر با آنها برقرار می کرده و پس از اعتماد سازی و تبادل پیام های عاشقانه سوژه های خود را اغفال و زمانی که با مخالفت و قطع ارتباط قربانیان مواجه می شد آنها را با تهدید ، مجبور به ادامه دوستی و سپس از مال باختگان سرقت و اخاذی می کرده است.

دستگیری مرد هزار چهره
این مقام انتظامی گفت : با تجمیع تحقیقات و اطلاعات به دست آمده و با هماهنگی بازپرس دادسرای ناحیه ۳۴ تهران دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت و با شناسایی مخفیگاه در یک عملیات پلیسی متهم دستگیر شد.

وحید پس از انتقال به پلیس آگاهی ضمن قبول بزه انتسابی به کارآگاهان گفت: حدود یک سال است برای به دست آوردن هزینه های زندگی اقدام به این کار می کرده و تا کنون ۸ فقره زورگیری و اخاذی از سوژه های خود داشته و تا کنون ۲ میلیارد ریال اخاذی کرده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان با بیان اینکه با توجه به اعتراف صریح متهم کارآگاهان توانستند تا کنون ۴ تن از قربانیان را شناسایی کنند، گفت: با دستور قضائی تصویر بدون پوشش وی برای شناسایی سایر شاکیان منتشر و آنها می توانند برای تشکیل پرونده و ادامه شکایتشان به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران واقع در محله نارمک- میدان نبوت ( هفت حوض) مراجعه کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن