اخبار مهم

پاتک ضربتی پلیس برای دستگیری عاملان سرقت‌های سریالی خیابانی در مشهد

کد خبر : 48100

فرمانده انتظامی مشهد از عملیات ضربتی کلانتری های احمدآباد، پنج تن، معراج و سپاد برای دستگیری ۹ عامل سرقت‌های خیابانی خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ احمد نگهبان گفت :در پی گزارش سرقت های خیابانی و زورگیری به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ دستورات ویژه برای اجرای طرح تشدید مقابله با سرقت صادر شد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: تیم های تجسس کلانتری احمدآباد در این مأموریت ضربتی دو متهم زورگیری و قاپ زنی در محدوده احمدآباد مشهد که مرتکب سرقت‌های سریالی شده بودند را چهره زنی و تحت تعقیب قرار دادند.
سرهنگ نگهبان خاطرنشان کرد: ماموران کلانتری احمدآباد در این عملیات با کنترل و مراقبت های نامحسوس برای دستگیری متهمان که سوار بر موتورسیکلت پلاک مخدوش قصد گوشی قاپی از شهروندی داشتند وارد عمل شدند.
وی خاطر نشان کرد:
پلیس یکی از متهمان پرونده را دستگیر و در بازرسی از این متهم یک دستگاه گوشی تلفن همراه به همراه موتورسیکلت سرقتی کشف کرد.
این مقام انتظامی گفت: تیم تجسس کلانتری احمدآباد در ادامه پی گیری پرونده همدست این متهم را نیز دستگیر واز ۱۲ فقره سرقت رمزگشایی کردو
این در حالی است که یکی از شاکیان پرونده مدعی بود متهمان با جعل عنوان مامور از او زورگیری کرده‌اند و تحقیقات در این باره ادامه دارد.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: مأموران کلانتری پنج تن نیز در اجرای این طرح ضربتی دو متهم به زورگیری خیابانی را دقایقی پس از سرقت گوشی تلفن همراه یک شهروند شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.
وی تصریح کرد: پلیس با تیراندازی هوایی این دو متهم که قصد فرار داشتند را دستگیر و در بازرسی از آنها دو قبضه چاقو کشف و با دستورات مرجع قضایی تحقیقات از این متهمان ادامه دارد .
سرهنگ نگهبان گفت : تیم‌های تجسس کلانتری سپاد مشهد نیز دو متهم سرقت سیم و کابل های مخابراتی را در حوزه استحفاظی خود چهره زنی و با کنترل مراقبت های پوششی دستگیر کردند.
در این عملیات از ۵ فقره سرقت سیم و کابل تاکنون رمزگشایی شده است .
فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران کلانتری ۴۳ معراج نیز سه عامل توزیع مواد مخدر صنعتی و سنتی در محدوده بلوار توس را دستگیر و با کشف ۷۹ بسته کوچک مواد مخدر و یک دستگاه ترازوی دیجیتال متهمان را به مراجع قضایی معرفی کرد.
فرمانده انتظامی مشهد از همکاری آگاهانه شهروندان فهیم و قانون مدار با پلیس خدمتگزار تشکر کرد و گفت:توسعه و تحکیم نظم و انضباط و احساس امنیت زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) تکلیف خطیر و توفیق بزرگی است که خادمان پلیس مشهد به پشتوانه همگامی مردم عزیز و حمایت های دستگاه قضایی با جدیت و عزم راسخ در دستور کار خود دارند.
سرهنگ نگهبان از شهروندان خواست نکته نظرات و پیشنهادات سازنده خود را برای ارتقای سطح کمی وکیفی خدمات و عملکرد پلیس به سامانه ۱۹۷«دفتر نظارت همگانی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی» ارائه دهند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن