اقتصادی

فرار مالیاتی ۶ هزار مالک خانه خالی در مشهد/ برخی بانک‌ها هم مالک خانه خالی هستند

کد خبر : 47920

بیش از ۶ هزار خانه خالی در مشهد وجود دارد که برخی متعلق به بانک هاست.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی از عدم اخذ مالیات از بیش از ۶ هزار خانه خالی در مشهد خبر داد و افزود: بخشی از این خانه ها متعلق به بانکهاست.

به گزارش صبح مشهد، حمید رضا ترقی از دستگاه مالیاتی استان خواست نسبت اخذ مالیات از این خانه ها اقدام و زمینه بهره‌وری مردم از این خانه های خالی را فراهم کنند.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در ادامه به موضوع صیانت از خانواده پرداخت و گفت: با اشاره به نزول سوره انسان، خانواده هسته اولیه جامعه سازی اسلامی در فرآیند انقلاب اسلامی است و قانون اساسی جمهوری اسلامی در اصل ۲۹ به حقوق خانواده تاکید و مقرر شده در قانون گذاری ها صیانت از خانواده مورد توجه قرار گیرد.

ترقی علت تهاجم غرب به کانون خانواده در ایران را از طریق رسانه ها و فضای مجازی را جلوگیری از شکل گیری خانواده ی تراز اسلام در ایران و مانع تراشی در مسیر جامعه سازی اسلامی دانست.

وی افزود: معتقدیم خانواده در این راستا باید مورد توجه مجلس ودولت قرار گیرد.

به گفته وی؛ ایجاد دوقطبی در موضوع برخورد با بی حجابی و ساخت و انتشار کلیپهای تحریک کننده علیه گشت ارشاد در اوج موفقیت دیپلماسی ایران، توطئه دشمنان و منافقین داخلی و خارجی برای کم رنگ کردن موفقیتهای نظام در جهان است.

وی افزود: بی حجابی و سست کردن مقابله با عدم رعایت قانون عفاف وحجاب به بهانه های ساختگی گشت ارشاد، همگی مقابله ضد انقلاب با جامعه سازی اسلامیست و نباید در برابر آن عقب نشینی کرد.

ترقی گفت: رعایت حجاب هم یک تکلیف و واجب شرعیست، هم یک‌ تکلیف قانونی، کسانی که به وجوب شرعی آن اعتقاد ندارند باید از الزام قانونی آن مثل بقیه قوانین تبعیت کنند و برخورد با قانون شکن وظیفه ضابطین قضایی است.

وی از کوتاهی های دستگاهها در طول ۴ دهه به لحاظ کار فرهنگی در این زمینه انتقاد و تاکید کرد: کار ریشه ای به موازات کار ظاهری باید انجام شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن