شهری

بهره بردار یک آسانسور ناایمن در مشهد به نوشتن مقاله درباره رعایت استاندارد محکوم شد

کد خبر : 47898

سرپرست اداره کل استاندارد خراسان رضوی گفت: بهره بردار یک برج تجاری در مشهد که به دلیل راه اندازی آسانسور بدون رعایت موازین استاندارد به حبس تعزیری محکوم شده بود با رای جایگزین یکی از شعب دادگاه کیفری مشهد به نوشتن مقاله در خصوص رعایت موازین استاندارد محکوم شد.

جواد کریم پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: این متخلف به دلیل عدم رعایت موازین استاندارد در نصب ناایمن آسانسور پیش‌تر به ۶ ماه و یک روز حبس تعزیری درجه ۶ محکوم شده بود.

وی ادامه داد: این محکوم باید مقاله ای ۳۰ صفحه ای با خط خود با موضوع “نقش رعایت قوانین استاندارد در امنیت جسمانی و روانی افراد جامعه” را تهیه و به اجرای احکام کیفری تحویل نموده و سپس آزمون شفاهی از وی اخذ شود.

سرپرست اداره کل استاندارد خراسان رضوی گفت: در ادامه رای جایگزین دادگاه کیفری مشهد آمده که این فرد باید عبارت “احترام به قانون احترام به حقوق افراد جامعه است و من به قانون احترام می گذارم ” را ۵۰۰ مرتبه با خط خود نوشته و به دفتر اجرای احکام تحویل دهد.

کریم پور افزود: همچنین این قانون شکن باید با حضور ماموران اجرای احکام از بازرسان استاندارد که مانع انجام وظیفه قانونی آنها شده بود با تقدیم شاخه گل دلجویی و عذرخواهی کند.

منبع: ایرنا خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن