یادداشت روز

دبیر حزب موتلفه خراسان رضوی:

بی حجابی به ابزار تقابل با نظام اسلامی تبدیل شده است

کد خبر : 47731

دبیر حزب موتلفه خراسان رضوی گفت:امروز بی حجابی به ابزار تقابل با نظام اسلامی و جلوگیری از جامعه سازی اسلامی در گام دوم انقلاب تبدیل شده است.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح مشهد  با اشاره به کشف حجاب رضاخانی اظهارداشت:امروز بی حجابی به ابزار تقابل با نظام اسلامی و جلوگیری از جامعه سازی اسلامی در گام دوم انقلاب تبدیل شده است؛ دولت‌های گذشته باید بخاطر عدم اجرای قانون عفاف و حجاب بازخواست شده و به جرم ترک فعل واجب محاکمه شوند.

وی ضمن حمایت از دولت سیزدهم به دلیل اجرای قانون عفاف وحجاب در دستگاه‌های دولتی و وابسته به دولت افزود:اگر ادارات دولتی و بانک‌ها، شرکت‌های دولتی،شهرداری‌ها، پیشخوان‌ها و تمام مراکزی که مجوز دولتی دارند و از بودجه دولت استفاده می‌کنند مانند مترو ،هواپیما،فرودگاه،راه آهن، اتوبوس و تاکسی ملزم به رعایت قانون عفاف و حجاب شوند و با متخلفین برخورد قاطع قضائی شود؛ سیمای جامعه اصلاح و اسلامی خواهد شد.

دبیر حزب موتلفه خراسان رضوی  به ضرورت اقدام هماهنگ و موازی دستگاه‌های فرهنگی و اجرائی و صنفی در خصوص فراهم کردن لباس مناسب پوشش اسلامی در بازار و فراهم کردن تسهیلات ازدواج جوانان وتعیین لباس فرم برای مراکز آموزشی و اداری مانند دیگر کشورها اشاره کرد و گفت: چطور بخاطر فرهنگ‌سازی در جامعه دوسال همه عادت به زدن ماسک برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا کردند و بدون ماسک به هیچ‌کس خدمات بانکی و حمل و نقل داده نشد و همه آن‌را پذیرفتند، حال برای جلوگیری از انتشار ویروس فساد اخلاقی و ضداسلامی نمی‌شود جلوی بی حجابی سازمان یافته و متکی به سیاست‌های دشمنان انقلاب را گرفت؟

ترقی در ادامه تعیین خطیب صهیونیستی در نماز روز عرفه در مسجد الحرام، توسط عربستان سعودی را محکوم و این اقدام سعودی را مقابله با فلسفه حج ابراهیمی و رمی شیاطین دانست و افزود: آل عیسی از علمای جاهل و طرفدار عادی سازی روابط ریاض با صهیونیست‌ها و ضد آرمان ملت فلسطین است و تعیین آن به امامت نماز روز عرفه اهانت به جهان اسلام و خیانت به آرمان آزادی قدس شریف بود.

وی در ادامه با اشاره به اقدام قوه قضائیه درخصوص تهیه کیفر خواست دو نفر از اعضای حزب منحله مشارکت و از عوامل فتنه‌های بعد از انقلاب گفت:کارنامه سیاه و پر از فتنه انگیزی و تقلب و همکاری با ضد انقلاب و هم آهنگی با براندازان،منافقین و اپوزسیون این افراد سرشار از اهانت به نظام، اسلام و رهبری وحرکت در جهت منافع قدرت‌های استکباری و استعماری آمریکا و انگلیس است .

ترقی عنوان کرد: اینان نه تنها اصلاح طلب نیستند بلکه افساد طلبند و تمام تلاش خود را در طی سه دهه گذشته صرف منحرف کردن انقلاب از ریل اصلی آن یعنی خط امام و رهبری کرده اند .

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی اظهارکرد: اینان در ضدیت با حکومت دینی، رهبری و ولایت فقیه وغربگدائی و خود تحقیری وامام زدائی از انقلاب مخرج مشترک دارند در فتنه ۱۸ تیر سال ۷۸ و فتنه خرداد ۸۸ و فتنه سال ۹۸ موثرترین عناصر بوده و در دو سال اخیر با سوء استفاده از مدارا و سعه صدر نظام از هیچ‌گونه تخریب و اهانت وشبهه افکنی علیه نظام و رهبری دریغ نکردند.خائنینی هستند که با امضای بیانیه خواستار عدم انتقام خون سردار سلیمانی و سازش با ترامپ شدند؛ فتنه گرانی هستند که در ۱۸ تیر ۷۸ با دانشگاه و دانشجو کاری کردند که هنوز دانشجو با سیاست آشتی نکرده است، در فتنه ۸۸ کشور را ۸ ماه به بهانه دروغین تقلب  به خسارت، خرابکاری، اغتشاش و ناامنی مبتلا کردند.

وی خاطرنشان کرد:ما از اقدام قوه قضائیه در برخورد با این مجرمین خائن به آرمان‌های انقلاب حمایت و خواستار اشد مجازات برای آنان بدون اقماض هستیم زیرا کسی که بارها به جرم اقدام علیه امنیت کشور محکوم شود معلوم است که اصلاح شدنی نیست.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن