اخبار مهم

کشف احتکار کالای اساسی میلیاردی در خراسان رضوی

کد خبر : 47619

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف ۱۳ میلیارد ریال کالای اساسی توسط کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در شهرستان نیشابور خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ” حسین جوانبخت” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار کالای اساسی در سوله ای واقع در حاشیه شهرستان نیشابور، پی گیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی با اشاره به این که مامورن پلیس امنیت اقتصادی پس از شناسایی انبار موردنظر با هماهنگی مقام قضائی و با همراهی کارشناسان جهاد کشاورزی و سازمان صمت در بازرسی از این مکان ۲۷ تن برنج خارجی، ۱۱ تن و ۷۱۲ کیلو رب گوجه فرنگی و ۳ تن و ۲۰۰ کیلوگرم برنج ایرانی را کشف کردند، افزود: کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را ۱۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان رضوی گفت: پیشگیری و مقابله با احتکار کالاهای اساسی یکی از اولویت های ماموریتی این پلیس می باشد و رصد و شناسایی افراد سودجو و اخلال گر اقتصادی به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد .

سرهنگ حسین جوانبخت در پایان از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده موارد مشکوک در خصوص احتکار کالاهای اساسی مراتب را از طریق تلفن۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن