اسلاید شوشهری

آیت‌الله علم‌الهدی: بوستان‌ها مناسب‌ترین محل برای فرهنگ‌سازی / شهرداری نهادی است که بیشترین خدمت را به مردم ارائه می‌دهد

کد خبر : 47543

امام جمعه مشهد در دیدار با شهردار مشهد و جمعی از مدیران شهری گفت: یکی از مهمترین کارهای شهرداری حفظ فرهنگ شهروندی است. معتقدم محل ساماندهی فرهنگی بوستان‌ها هستند جایی که مردم اوقات فراغت خود را می گذرانند.

به گزارش صبح مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی افزود: تلاش و خدمت هیچ نهادی به اندازه شهرداری نیست و البته مطالبه مردم هم از آنها زیاد است، کاهش گلایه ها از شهرداری نیاز به کار فرهنگی دارد.

وی ادامه داد: ارائه خدمات متنوع و گسترده و مدیریت مالی آن در حالی که هیچ کمکی از جایی به شهرداری نمی شود مدیریت شهر را بسیار سخت کرده است به شهردار جوان، فهیم و متدین و انقلابی خداقوت می‌گویم.

امام جمعه مشهد تاکید کرد، متأسفانه فرهنگ نادرستی در جامعه ما وجود دارد که بعضی افراد خدمات پربار، مستمر و مداوم شهرداری را نادیده می‌گیرند و فقط نواقص و مشکلات در نظر گرفته می‌شوند درحالی که از صبح که یک فرد از خانه خود خارج می‌شود تا شب‌هنگام که به منزل بازمی‌گردد، باید بداند که به‌طور پیوسته از ده‎ها مورد خدمات شهری برخوردار است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن