اخبار مهماستانی

کلاهبرداری ۲۲۳ ملیون ریالی با ترفند فروش کالا در بجستان  

کد خبر : 47451

فرمانده انتظامی شهرستان بجستان از شناسایی متهمی که از طریق یک سایت واسطه گر اقدام به کلاهبرداری ۲۲۳ میلیون ریالی از شهروندان کرده بود، خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ”  احمدرضا شهنواز” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر بیان داشت: در پی مراجعه فردی به پلیس فتا که عنوان داشت قصد خرید کالایی را از طریق یک سایت واسطه گر داشته و مبلغ ۲۲۳میلیون ریال توسط فردی سودجو از وی کلاهبرداری شده، بلافاصله پی گیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد مالباخته به دنبال خرید کالایی در فضای مجازی توجهش به یک آگهی در سایتی واسطه گر جلب و پس از تماس با صاحب آگهی، بدون هیچ گونه شناختی از وی مبلغ ۲۲۳ میلیون ریال را به حساب متهم واریز و طی تماسی که با فروشنده گرفته، متوجه می شود از وی کلاهبرداری صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی دقیق اظهارات مالباخته، فردی را که وجه موردنظر به حسابش واریز شده بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی حسابی که وجه سرقتی به آن واریز شده بود را مسدود و وجه سرقتی را به حساب شاکی مسترد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بجستان با اشاره به این که با هماهنگی مقام قضایی پی گیری لازم جهت دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار دارد،‌ از شهروندان خواست؛ به منظور معامله در سایت های اینترنتی، از اعتماد زودهنگام به طرف مقابل پرهیز و حتما پس از مراجعه حضوری با رویت کالا و انجام مراحل قانونی و استعلام های مربوطه اقدام به خرید کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن